hétfő, augusztus 31

Semmi sem jo

Mint azt gondoltam tegnapelött, olyan voltam tegnap mint akin átment az uthenger, de harcoltam, csináltam amit muszáj volt, estefelé kimentünk garázsba Danival és elöbánya´sztuk Chris szekrényeit. Ugy 2 éve vettük, használtan, nem messze onnan ahol dolgozott (15-20 km), kétszerre hozta haza. Tetötér, nehéz butorozni ezek kicsik, de sulyuk az van vagyis egy embernek nehéz de kettönek nem. Jo kis mahagoni szinüek, 6 db kb 80 centi széles, kettö meg 40 centis, van fiokos és üvegajtos is, többi sima ajtos. 700 kr volt, extrabenzinnel mondjuk 20 000 ft, ennyiért 1 db ujat ha kap az ember igaz az lehet olyan ami kb minden otthonban megtalálhato Ikeábol;) Gyereknek tetszik, persze beereszthetném egy butorboltba, egy vastag köteg pénzzel be tudna vásárolni, de ehhez a köteg is kellene ;)
No elöbányásztuk, a kicsiket Dani sk letakaritotta, felvitte emeletre a nagyokat ketten cügöltük ki, leporszivozta -föleg a pokhálok miatt- letörölte s mondtam hogy felejtse el, én a lépcsön szekrényt cipelek. Akkor felhivja Christ, hogy jöjjön segiteni, no ennek ideje volt;) Elment érte aztán cuccoltak fel, Chris rekorsebességgel pakolt is be szekrényeibe, ami még gardrobszobájában volt nem saját (inkább igy: nem csak saját cucca dobozban) volt az határozottan kérte, hogy már pedig Dani vigye ki onnan.
Chris elégedett, én még nem láttam milyen szekrényestöl a szobája. Ágyát bevittük még szombaton, megágyaztuk, szofáját betettük, azt láttam, meg aproságai egy részét behordtuk.

Tegnap garázsbol is több dolgot kihuztunk, hogy kidobando, nem kell. Ma este is nyitva a szeméttelep (kb 2 km-re van) teherauto nagyságu konténerekbe gyüjtik, egyikbe ezt másikba azt, amazt, aztán elviszik, s üreset hoznak) szoval nem a városkánk szélén van a szeméthegy ;)
Kerti hulladékot is tilos elégetni, azt is odahordják a lakosok. Ingyenes, régen csak a kerti hulladék volt az, de mivel az egyebek nem, (50-100 kr mérettöl függöen, nem egy jajjdeösszeg) az egyebeket a böcstelen emberek máshol hagyták el. No erre fel beépitették a szemétszállitási dijba, kb egy bö ezressel magassabb lett éves szinten, s minden ingyen adhato le.

Ma is ugy érzem uthenger taposott meg, vagy hogy egy esöáztatta régi vastag gyürött szönyeg vagyok ;) Utááálom, de hát evvan. Igy ma nem is harcoltam, nem is volt semmi muszáj sem, le van minden ...... . Pihenek vagyis inkább rakom magam jobbra meg balra, de semmi se jo, sehogy se jo ... elmulik. Remény pedig van, hogy holnapra jobb lesz.
Aludtam is délután Lilivel, már kezdtünk szenderedni, mikor megszolalt a telefon konyhában, no ki, erre férfi be se mutatkozott csak mondja Dani második nevét, hogy keresi, mondtam az nincs, elsönevü van, de nincs itthon. Megadom a telefonszámát? NEM! Nem tudom? De tudom, viszont nem adom ki idegeneknek, be se mutatkozott, egy szoval nem mondta miért keresi, igy nem adom ki. Erre mondta melo, stb.. én meg hogy reklám célbol sokszor keresik. Megkapta én meg égtem utána, nem szoktam én ilyen undok lenni. Kicsit késöbb felhivtam Danit, hogy telefon 08 az az Stockholmbol valaki... Dani mondta semmi, olyat keres aki lebont cég, én meg elmeséltem hogy leosztottam, s örülök nem kell több évig égnem ;) Aztán aludtunk, mig ujra nem csörgött a telefon, Linn volt Chris barátnöje, ugy látszik nem érte el Christ a mobilján, de szerencsére alva is felfogtam Ö az, s értelmesen is válaszoltam;) Aztán álmomban 3 undorito klotyot akartam megközeliteni, nagyon undoritoak voltak, igy felébredtem s kimentem sajátra. Ezek valodi undorito rémálmok, de hát nem is lenne jo egy tisztát találni;)
Teszem azota is magam ide-oda, se ki nem aludtam magam, se kevésbé nem fájok, nyügös vagyok, aztán jött Tisszi spanyol leckéjét gyakoroljuk, én meg mondtam az se megy, káposztalé van fejemben. Most Molli akar szemölcsömhöz férni, megrágni, azt se dijazom. Semmi sem jo :(

2 megjegyzés:

  1. Tudod, hányszor álmodom ezt? Rengetegszer. Legutóbb 2 napja. És miután felébredtem, rájöttem, hogy álmomban nyugodtan bebújhattam volna egy bokorba, mert erdőn- mezőn keresztül bolyongtam, hogy találjak egy tisztát .
    Legközelebb szerintem már bebújok, ha ezt álmodom ;)

    VálaszTörlés

Blogarchívum