vasárnap, augusztus 30

Nagyon fáradt

Miután irtam, felmentünk Danival butorozni meg ami hozzá tartozik: egy adag takaritás.
Löttem is néhány képet, még butorozás elött, most nem töltöm fel.
Unszolom magam hogy bevonszoljam csöpp testem az tisztito meleg nedü alá, de nem akarodzik felállni:( Most ugy érzem, hogy ha holnap valaki akkora szivességre kér, hogy álljak odébb, akkor szájba csapom:) pedig le kellene menni MAlmöbe cipöt venni Tisszinek.

No és mit nem találunk? Tisszi "uj" régi ágyának a csavarjait:(
A könytárszoba ( ez egy parányival nagyobb mint 1 -egy- négyzetméter) egyik ajtajának a csavarja vagy zsaluja is hiányzik, nem tudja feltenni, meg a nappali-kiskonyha közötti ablak csavarja is hiányzik, oda azért nem tudja betenni az üveget. Egyszer megfojtom ezt az embört!
Lehozott egy csomo szerszámot, van 3 szerszámos fiok, s mit csinál? Bebacca egyikbe, nem fel-el-le-oldalt teszi le, hogy ha képtelen helyre rakni majd beteszem, nem,,,, bele, oda ahova éri, igy még több melom legyen. Viszont a görbe szögeket azt gyüjti, 900 helyen, állandoan dobálom ki. Jo lesz az még? Mire? Örülök ha egyenes szöget be tud verrni a falba, na meg én is. Lehet fakirszönyeget akar belölük? Na majd holnap megkérdezem ;)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon kiváncsi vagyok mi milyen lett :)
    Az ember miatt meg ne bosszankodj, a férfi már csak férfi marad. Akkor üti be a szöget, ha a kezébe adod a kalapáccsal együtt, és lehetőleg mögötte állsz, hogy ne legyen menekülőút :)

    VálaszTörlés

Blogarchívum