csütörtök, augusztus 20

Ismét egy jo nap:)

Repkedek a padlo felett pár centivel örömömben, hogy meglett Sámi, ez adja az alaphangulatot.
Csönd van itthon csak madarak esznek, szöszölnek és szolalnak meg idönként, remek. Mosogép néha vizet ereszt magába, azt hallom. Nyugalom van. Nap is süt kicsit fuj a szél.

Tisszi kiváncsian ment suliba, mert ugyan jo lenne ha még szünet lenne, de ha már nem... jövöhéten azt hiszem kedden mennek táborozni. Ö B-s, A-sokkal együtt lesznek, reggel mennek, busszal, kb 60 km, ott is alszanak, eveznek, usznak, stb... meg ismerkednek. Másnap reggel jönnek vissza aztán suli és ebéd iskolában.

Én tegnap olyan fáradt voltam, hogy semmit csináltam itthon kb, kaja is volt még hütöben, Tisszi kivánságára Malmö után még csináltam vacsorát. Igy ma majd igyekszem, terveim azok vannak, most reggeliznek csibék, addig irok.
Nettoban mátol van pár hobbis-dolog, igy ha hazaér Dani akkor viszem a kocsit a költök egy kis pénzt.

Daninak ismét lesz egy meloja, még a jelenlegivel sincs kész, a fal fent Chris szobájában csak félig van kibontva s az nem is nekem valo melo, poros is meg izmot is kiván, a 100-as szögekkel rögzitett vázat szétszedni. Idö-idö-idö, ez az ami kevés Daninak.

Lili este tévézéskor mondta jol ülsz? Kérdeztem töle néhányszor, jol ülsz, vagy jol ülsz drágám utobbi hetekben. Ugy látszik tetszik neki:))) Imádom, ahogy dumál:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum