vasárnap, augusztus 23

Ma is Malmöben voltunk

Tisszinek a pár napja vett cipö feltörte a lábát meg kellett is egy tartalék s mivel néhány napja egy régebbi szétment egy meg szétmenni készül... hát elmentünk gyorsan még a kirándulásuk elött.

Valami ruha is kellene neki ugye az esküvöre is, ahová megyünk hamarosan...no egy 13 évesnek olyan ruhát venni ami tetszik neki is és esküvöre is passzol, nem hittem kapunk, meg voltam gyözödve még vagy 3-szor nekiindulunk de akkor sem biztos sikerrel járunk max ott fehér ruhája amit ballagásra kapott, de fehér meg nem valo esküvöre. Egyik üzletben ne´zelödtünk, hátrafordultam és felnéztem s elakadt a lélegzetem. Mutattam nézze, az övé is:))) Levetettük, el se értük, s proba s nagyonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ;))))))))))))))))))))) Vállatlan még vállpántja sincs de olyan jol ki van alakitva teljesen stabil és cicifix se kell alá. Ha pörög benne száll a ruha, csucs. Kerestünk hozzá egy stolát, tiszta selyem, majd esküvö után enyém lesz. Aztán másik boltban vettünk hozzá egy bör rövid ujju, cico alá érö rövid felsöt estére, azt majd szivesen hordja hétköznapokon is, elado lányok mondták nekik is van, nagyon szeretik, sose gombolják be, fiatalok voltak;)
Cipöt nem kaptunk, egyet majdnem megvettünk, de mivel csak kicsivel kissebb a lábam felprobáltam s olyan kialakitásu volt amiben sarokra semmi suly nem megy, mind elöl s mondtam nem. Tul sok évig jártam magassarkuakban ahhoz tudjam ez a survánál is durvább. Majd találunk valamit. Közben mig ezt probálta egy ötvenes hölgy nagyon nézte, látni ugye gyerek, smink se volt rajta még fiatalabbnak látszik s olyan somolygosan rámmosolygott egy aprot, de láttam gondolataiban csoválja a fejét. Erre ugye nem adok magyarázatot, hogy nem ebben fog iskoláa járni naponta, hogy divat..:) Áhh, szerencsére még nem akar magassarkuban járni.
Meg becsuszott 2 polo meg egy farmer...
Itthon aztán miután megmutatta apjának, mondtam, ugye nem baj 1200 kr volt a ruha (30 000 ft vagy böven) de apja egész jol viselte, igy aztán mondtuk ááá nem, csak 500 ( 12 500-13000 az egy alkalmi ruháért még otthon sem olyan nagyon gáz) de majd a kiegészitökkel ott leszünk ill már vagyunk, stola 250, felsö meg 400 volt.
1-1 lánc, fülbevalo is komoly áron fut -már ugye ami kicsit szebb- de az vagy van itthon vagy csinálok, legalább okom lesz gyöngyözni, ugyis rég füztem.
Vettem egy szexi bugyit is menyasszonynak, olyan csomagot kapnak amiben házasághoz szükséges dolgok lesznek, pl méz, hogy édes legyen az életük, kulcstarto, hogy a szerelem kulcsát mindig megtalálják, stb... egy fejfájás csillapito tabletta, ha feleség nem akarja mert fáj a feje és a szexis also ha a férj nem akarná...
Szoval ismét egy jo nap volt:)

Pénteken Dani kapott egy telefont, SE érintöképernyös, komoly, kihajthato alul teljes billentyüzettel. Be is üzemeltem neki:) Meg mondta a fönök késöbbiekben is számit rá:)))) No ez ugye remek, már csak az is ebben, hogy ha nem lenne elégedett akkor nem mondana ilyet.

Malmöben nem volt már erönk bemenni szupermarketbe, átcaplatni rajta, igy beszaladtunk itt nálunk a kisközértbe, (nagy ez is csak nem oriás) ebben ritkán vásárolunk, ez a legdrágább itt helyben, s találtam egy suroloszivacsos moppot, hát habozás nélkül megvettem ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum