kedd, augusztus 11

Fáradtan

Tegnap is sikerült rongyásra dolgoznom magam, de már azt se tudom mit csináltam, nem irtam le ide:) Dolgoztam tegnap, hogy ne gondolkodjak.... Ma meg azért hogy haladjak.
Tegnap még ugy gondoltam, hogy csak 1 falat meg a mellette lévö egy részét akarom ma lefesteni, hogy Dani könyvespolcai bemehessenek helyükre, azokba meg mappái. Jaaa... eszembe jutott... tegnap (más dolgok mellett) kidzsuváztam Tisszi jelenlegi szobáját, rengeteg vacakot kidobtam de még többet meg nem, csak szatyroztam és dobozoltam felköltöztetésükhöz emeletre.
Ebbe a szobába költözik Dani, ez itt van dolgozoszoba jobb oldalán.
Aztán ma ahogy festettem, hogy akkor miért ne csináljam készre? Tisszi mostanában ugyis nappaliban alszik. Lefestettem másfél falat, száradt majd mégegyszer s mikor az is nagyjábol megszáradt akkor butorokat elé toltam, nem rá csak elé. Majd ismét igy tovább két fél fallal, butortologatás... most utolso másfél szárad, ezt még ma este lefestem másodszor is aztán remélem kész. Nagyon jo minöségü ez a festék, kedvencem, elég a két réteg. Azota rájöttem, hogy azért nem ezzel festettem emeleten Tisszi uj szobáját, gardrobját és elöteret, mert mostanában ebböl nincs napsárga, meg semmilyen sárga sem, kávé-sok drappos-mohazöldes van, grafit meg mit tom én még milyenek, de sárgák nincsenek. Ez a festék lett Chrisnek is, csak neki kávé (világos).
Nekem nagyon tetszik Dani szürkés kékje, "rendelést is leadta", hogy aztán csináljak ám képeket, mert igy unalmas:)) Már megebeszéltük tengeres, vizes, világitotornyos téma lesz hozzá, csak noszogatott kicsit;)

Ö ma végre készre csavarozta fennt Chris gardrobszoba-épitményét, holnap mehetek spaklizni, már olyan simára tudom csinálni mint babapopsi, alig kell magam után csiszolni. Elöre figyelmeztett, hogy egyik falnál 1 centivel leszámolta magát s rövidebb lett a fal... na 1 centik eddig is voltak, akkor most mennyi lesz?

pÉnteken meg kap melot, ez a vállalatáé, nem a munkahelyéé, ahol most is (hála a Magasságosnak) ezen a héten is, multhéten is, sok volt a melo, igy 40-40 orákat dolgozott, nem csak 3 napot ami kb garantálva van oktoberig.
= Hétvégére jo lenne ha beköltözne a cuccaival, gépével az uj szobájába, s dolgozni kellene, ez ugye moccckos anyagiak miatt jo, de Chris szobájában még falat kell bontani s parkettázni. Festés, üveggyapot tapéta feltevés, az enyém. Szoval ott is kellene haladni, közben ugye Tisszinek meg már egy szobája se lesz.
S............... jövöhéten kezdödik az iskola, 19.-én. Erröl tilos itthon beszélni.

Nekem meg vagy vesém, vagy belem carraxik, napok ota fáj hátam-vesetájékon, gondoltam talán izom, elfeküdtem, de ma már elöl is. Volt többször vesegörcsöm, véres ...., szoval tudom hol fáj, ott fáj, de kibirhatoan csak kellemetlen. Viszont csinált már bél(?) is ilyen fájdalmakat, nem szél, nincs hasmars, de valami nem stim, tavaly is volt ilyen, voltam dokinál s megbeszéltük várjunk kicsit merre mozdul, mielött kontrasztos rtg alá fekszem ismét, elmult. Ekkor jött szoba, hogy lehet nem vese, hanem bél. Bal oldal, nem epe. Drukkoljatok! Nagyon-nagyon nem szeretnék vesegörcsöt! Meg mást se, nekem már böven sok a meglévö nyavajáim, nem kell több! Husssssssssssssssssss repülj el baj!!!!!!!!!!!!!! ''No megyek festeni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum