hétfő, augusztus 31

Részletek

Zöld szemek barna cirmokkal:)
De hogy ezt hogy hoztuk össze? Daninak viz-kék szeme van, nekem majdnem fekete, ahogy öregszem világosodik, regebben fekete volt.
Tisszié zöld volt. Ö ahogy öregszik egyre barnacirmosabb lesz, lehet öregkorára bebarnul?
Szerettem volna fekete szemü gyermeket, ritka itt vagyis svédek között ritka. Volt rá 25%-unk+ az, hogy domináns, nekem kék-barna génjeim vannak, Daninak csak kékek (kékeszemüekböl hiányzik a pigment s nem tudnak "barna-gént" örökiteni)
Igy azért látszik közöm van a csajszihoz;) Danitol sem a zöldet sem a cirmokat nem örökölte.
Füle és homloka az "enyém" még, többi apja. No meg a haja hullámjai, Daninak nagyon hullámos a haja, nekem lazán ezt a lazaságot örökölte de Dani hajmennyiségét szerencsére.
Viszont most egyenes-haj idöszaka van, vasalja naponta és .... hát ilyen édes kiengedve (sk nyirtam) de el nem menne itthonrol kiengedett hajjal. Tudom majd kinövi:)
(Láthatoan nem kancsal, csak most a képeken, nem láthatoan viszont az, évekig prizmás szemüvegeket hordott.)


1 megjegyzés:

Blogarchívum