péntek, augusztus 14

Kicsit nyugisabb

Mivel aszontam napokban ugy látszik az kész legyünk csak nekem fontos... no meg toppon se voltam egészségileg, hát pihentem. Délutánonként aludtunk Lilivel, amit tul gyakran nem teszünk, lévén van hogy hetekig nem sziesztázom, van hogy egyedül, de most volt egy ilyen együttvagyunk idöszak. Tulzásba sem akarom vinni, hisz nem vagyok a férje, de el sem akarom hagyni, jo ha ez van nekünk, hogy tudunk igy aludni.
Van hogy oldalamon fekszem s behajtott karomon alszik, többnyire megemelem fejrészét a matracnak (motoros) s hátamon alszom ilyenkor s ö mellkasomon. Nagyon éberen alszom ilyenkor, nem forgok, ha ugy érzem muszáj mélyen aludnom akkor nem jöhet Lili. Olyan nagyon jo ez igy, látom rajta is szereti, de ugye tulzásokba sem eshetünk.
Papapgájtársadalomban ök napi 24 orát egymás mellett vannak, igy aztán érthetö ö velem akar lenni, aki a társa vagyok, nekem meg figyelni kell, hogy ne legyek a férje. Hátát nagyon ritkán simogatom, fejét nyakát sokszor, s ahogy tartja azt a kis csöpp fejét hogy simizzem:)))
Soha nem megy ki konyhába ha én itt vagyok dolgozoban, vagy nem megy át szomszéd szobába, de a legfinomabb falatot is képes otthagyni konyhában ha bejövök, itt a dolgozoban viszont van hogy marad bent, mert dolga van s nem jön utánam vagy nem rögtön jön.
Ha eltünök, mert pl nappaliba mentem vagy fürdöajtot nem hagytam nyitva cikázik ki-be ketségebeesetten s keres. Néha tévedésböl családtagra landol, no ekkor nagyon néz, s keres tovább. Családtagokra is landol tudatosan, ha esznek:) Ha több napig orákig nem lát, mert renoválok emeleten s nem jöhet vagy dolog van házon kivül, akkor utána bujik belém, el ne tünjek ismét, ha napokig kb folyamatosan lát akkor megnyugszik, megvagyok, önálobb, jön-megy játszik, nem bujik annyira belém. Nagyon jo ez igy, de félek is, jol csináljuk, hisz ha hormonjai elkezdenek dolgozni akkor is szeretném ha jol meglennénk. Nekem nehéz látnom, hol vannak a határok, ne legyek a férje, olvasgatok utána, hisz csak mások tapasztalatábol tanulhatok s annyi de annyi kisiklás van, mennek az ivarérett madárkák eladásra, hirdetéskebe mert elszurták a nevelésüket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum