vasárnap, augusztus 2

Falépitések

Készen van Tisszi gardrobja, ill majdnem, még a 4. falat még egyszer át kell festenem, elfelejtettem. De ez a szabad fal.
Annyira összejött itt a méret, hogy ha ez a fogastarto akaszto 1 cm-el szélesebb lenne, nem férne be oda. (Most még fiuk ruhái vannak itt.) Fehér polc még nincs a helyén, s több polcos, csak még nincs belerakva.
Dani elfelejtett pénteken venni szigetelöt fal közé, ide kell mert itt a porszivo és olyan hangja van, mint a Bp-i vizesporszivonknak. Csak azt ugye az ember huzza maga után, sansz sincs ne hallja, ezt meg ne hallja Chris olyan hangosan, azért szigetelte le Dani tegnap. Második képen a csö, kifujja házbol a poros levegöt -poratka kakás, erre vagyunk allergiásak, ill az ebben lévö fehérjére, ezért lett a sok rendes-porszivos probálkozás után ez a központi végre- a Bp-i vizesböl is jön por ki:(



Néhány napja már Christ kiköltöztettük Tisszi-szobába, pálmafák mellé. Tegnap Dani ágya is kikerült.Éjjeli képek, már jöttem volna le, mikor leesett, hogy Chris hálojában jobb lesz ha még legipszelem az uj falát (ez a fal válassza szét régi szobáját, elöl Tisszi gardrobja, mögötte Chris hálorésze) s körbegipszeltem, meg a 2 panel összeresztésénél is. Lassacskán elmehetek gipszkartonozohoz kisinasnak:)
Aztán fotoztam még kicsit, telefonommal járok fel dolgozni, jo sok zenét rátöltöttem már, aztán kedvem szerint hallgatom... ill ugy ha Dani közelben van, akkor kivbirja. Kedvenc festéshez hallgatott Elvis Costellotol falra mászik:) Tegnap Sarah Brightman Harem albuma volt a kedvenc. (Meg kellett keresnem hogy hogy kell irni a nevét) tessék:

Ma fiuk vettek még gipsztáblákat Chris gardrobjához, s mondtam már tegnap a gyereknek, hogy ma mennünk kell festéket venni neki. Mondta bordo! Nem vitatkoztam, minek. Itt az áruházban helyben nincs bordo. Bár abba bele is mennék, kedvenc szinem. Mondtam menjünk vásárolni, mikor mondta barátjához megy, erre Ö: Vedd meg! Ha nem fekete vagy bordo, akkor szép sárga! Hoppá, helyben vagyunk a mi családunkban ugye sárga a falszin többnyire:D:D:D
Ha nincs szép sárga akkor caffe latte, ha jol irom... szoval megyek hamarosan venni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum