vasárnap, augusztus 2

Lili

Pénteken megint tüsszögött 3-at és ismét jött valami az orrábol. Kétségbe is estem rendesen, gondolkoztam most és azonnal állatorvos, aztán kicsit nevettem magamon: gondos anya gyermeke tüsszent s anya rohan orvoshoz... le is állitottam magam, hogy nyugi, figyelni. Azota semmi.

Viszont elég sok minimorzsát találtam a kuckojában porszivozáskor + hocipöm tele, hogy vizestálat van(volt) hogy 1 orán belül 3x cseréltem, mert belehordta a pelletst.
Igy pelletses tálkát felraktam kalitka fölé, egyen kint. Müködik. Hisz egy ekkora madárnak nem is kell állandoan ennie, vize meg igy van tiszta. Többnyire konyhában iszik velem, többször az injekcios fecskendöböl itatom, már tudja, hogy ha látja szivok bele vizet megy a játszora.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum