csütörtök, augusztus 6

Ruhák

Több mint 2 hete megrendeltem ruhákat. Fehérnemütöl itthonkáig (nacik és van amihez felsö is) elmenös nadrág, több felsö ujjatlantol hosszuujjasig, és egy kabátot is és pár dolgot Tisszinek. Szállitási idö 7-10 nap. Aztán se kép se hang, megadtam mobilszámot, hogy arra küldjenek sms-t (papiron értesités helyett) ha megérkezik a postaszolgálattal az élelmiszer boltba, ahol átvehetö. (Posta itt nincs már, csak postaszolgálat.)
Erre 1 hete odatelefonáltam, hogy mi van? Hát majd augusztus végén küldik, mert az öszi katalogusukbol rendeltem. Mondtam ácsi, lehet abbol is rendeltem, hisz honlapjukrol rendeltem, de van több nyári cuccos, azokat nem jövö nyáron akarom hordani. Egy szo sincs arrol augusztus végén szállitanának! Ha nincs kabát vagy pár más, oks, de többit kérem. Hát akkor szol siessenek. Aztán se kép se hang, tegnapelött ismét odatelefonáltam, nem kaptam még értesitést? Nem! Ha kaptam volna miért telefonálnék? Akkor a csomagoloban van a cuccom. Azota se semmi.
Rendeltem már többször tölük régebben, viszonylag jo minöség jo áron, sose volt ilyen gond.
Most viszont lehet elvesztenek egy ill több kuncsaftot, Daninak is rendeltem már tölük többször s most Tisszinek is pár cuccot. Remek:(
Utálok ruhákat vásárolni, probálni üzletben, böven sok Tisszit is kivárni, rohangálni, tapogatni mi passzolna neki. Nekem nagyon jo igy vásárolok, kényelmesen fotelbol, ha 1-2 nem passzol vissza lehet küldeni, nem kerül többe mint autoba ülni, elmenni nagyvárosba.
Nagymamám imádott vásárolni, probálni is, akkor is probált ha meg se akarta venni. Nagypapa meg ha rákérdezett, hogy Cilikém, ezt most vetted? Dehogy Józsikám, már 10 éve megvan, nem emlékszel? Àhh hogy is emlékezhetett volna;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum