szerda, augusztus 26

Éhes és muslicák

Lilinek tegnap mondtam édes erre ö is mondta édes vagy éhes, nem tudtam melyik, szagelszivotol nem hallottam. Édest nem sokszor mondtam, éhest többször.

Ma viszont mikor látta készitem a reggelit elkezdte mondani éhes saját magátol, nagyon sokszor:)))


Más: muslicák. Irtam néhány hete, hogy harcolunk, porszivozzuk öket. Akkor sok volt azota csak néhány, egy-kettö vagy tizen-husz naponta. Nem tudom hol "termelödnek" ez nem a virágcserépböl jövö fajta, az más de hasonlo. Szemét naponta kidobva, ami befér azt hütöbe bezsufoljuk, szoval nem tudom. Aztán eszembe jutott, hogy olvastam régebben, hogy szörp vagy sör(?) és pár csepp mosogatoszer egy beföttesüvegbe. Probáltam én tavaly de nem érdekelte öket. Most van itthon egy szörp aminek nagyon barack illata van, vizzel higitva barackjuice izü, no ebbe tettem pár csepp mosogatoszert és müködik. Ugy hogy 1-2 muslica láthato csak, összegyült huszon valamennyi tegnap is, tegnapelött is. Ma még nem cseréltem le, de most nem is látok egyet sem repkedni.
Most megosztottam az olvasott tanácsot és saját tapasztalatot, "jo" szörp vagy juice kell hozzá esetleg sör, azt nem probáltam csak ugy emlékszem az is jo, meg almaecet is rémlik...Ha szükséges probáld ki. Mosogatoszerünk otthoni Cif sensitive, nem erös illatu, erös illat zavaro lehet.

1 megjegyzés:

  1. Muslica nálunk is van jó sok, Chili körül gyűlnek. Muszáj kétnaponta átmosnom a teljes kalitját, mert minden ragad körülötte :)

    VálaszTörlés

Blogarchívum