péntek, augusztus 21

Ismét egy jo nap

Ma ugy kavarogtak bennem a dogok, valahogy Sámi elvesztése, a mindennapok aproságai amikre nem is gondolunk, Dávidra ami vár, a hétköznapjaink... elkezdett pár gondolat motoszkálni, le is irtam, aztán mentem rabszolgáskodni konyhába, a gondolatok jöttek, beszaladtam leirni, ismét ki rabszolgáskodni ..be.. aztán összeállt:


Mielött papagáj gazdi lettem


Mielött papagáj gazdi lettem, nem hittem, hogy szilvát találok a hajamban, répát a fülemben, kiwit a szemüvegemen, szölöfoltos lesz a mellkasom és a vállamat használja egy négycentis csör, hogy tiszta legyen


Mielött papagáj gazdi lettem, nem tudtam, hogy a pohár vizet amit innék, majd elhuzza egy madár a számtol, mert szomjas, nem gondoltam, hogy orromat, fülemet, arcomat, ujjamat kedvességböl fogja harapdálni


Mielött papagáj gazdi lettem, nem kérdezgettem le vagyok-e szarva,hordtam nyakláncot és fülbevalot,egyedül jártam a kishelységbe és mindig egyedül zuhanyoztam


Mielött papagáj gazdi lettem nem gondoltam volna, képes vagyok negyedorát egy helyben állni, egyik kezemen egy madárral, másikban egy szölöszemmel, mert ö igy szerti elfogyasztani.


Mielött papagáj gazdi lettem el sem tudtam képzelni, hogy egy pici 6 dekás madár tenyeremben fekszik a hátán, égnek állo lábbakkal és nyakát vakartatja fejét ide oda forgatva, becsukott szemmel.


Mielött papagáj gazdi lettem sosem gondoltam volna valaki a számbol akar enni, azt sem hogy felöklendezett kajára udvarisan közlöm, hogy köszönöm nem kérem.


Mielött papagáj gazdi lettem nem tudtam mekkora öröm ha egy négy centis csör a számhoz tapad, miközben tulajdonosa bobiskol rajtam.


Mielött papagáj gazdi lettem el sem tudtam képzelni, hogy picurka madárfejben ennyi ész elfér, hogy nap mint nap meglepetés ér.


Mielött papagáj gazdi lettem nem gondoltam, hogy a rozsaszin mosogatoszivacsok kizárolag takaritásra valok, azt sem hogy ennyit fogok takaritani és boldogan.


Mielött papagáj gazdi lettem gyerekeim néha közölték, ”Csak a testvéremet szereted” miota papagájok vannak azota már csak azt mondják néha ”Csak a madarakat szereted”


Mielött papagáj gazdi lettem nem tudtam, hogy lelkem képes egész nap mosolyogni.



Dávid: Dávid egy példakép, igy kellene csinálni. Utána olvasott, tudatosan választott madár tulajdonságai alapján aztán várt, várt ugy volt még 1-2 évet várnia kell s várt majd szembejött egy hirdetés álmai madarával. Legyetek nagyon boldogok Dávid, kivánom öszintén tiszta szivböl!



1 megjegyzés:

  1. Gratulálok a találó és valoságos gondolatokhoz, amit le is tudtál irni!!!

    VálaszTörlés

Blogarchívum