szombat, augusztus 29

Kicsit fáradt vagyok

Elöször beugrottam egyik közértbe, mert megjött a maradék ruhám, ami multkor nem volt raktáron még. Aztán bementünk Tisszivel ide a helyi cipöboltban, találunk-e topánt esküvöre. Nopp.
Utána Ö várt én bemenetem pár aproságért a másik közértbe majd el az állatcuccos boltba, vettem szépiát és még 3 boingot, ha lemegyek akarok le is vinni. Itt árat emeltek, nem sokkal de emeltek.
Ugye nincs auto mostanában munkaidöben, mire 6 körül hazaér Dani szinte minden bezár.

Majd haza s elmentünk szomszéd városba az csak 25- 30 km, ott be Jysk-be, éppen a szülinapjukat ünneplik, jo sok leárazással, Tisszinek kellettek matracok az "uj" ágyába, (nem uj, a mi régink de átfestettem és dekuztam sarga rozsákkal) meg lécek is, mert nem rugost vettem, ami kemény keretes alul, Ö is kicsit porallergiás (teszt nem mutatja ki, de be tud lenni rendesen dugulva reggel ha nem a saját allergiavédös párnáján alszik) hanem olyat amiben nem igazán tudnak megélni az atkák.
Chrisnek is kell majd ágy, de az most odébb, nem megy egyszerre minden.
Vettünk 5m-es guriga függönyanyagot is, ágya köré, ablakára és ajtaja elé, ez is féláron volt igy került forintositva kb 500 ft/m. Chrisnek is vettem még egy gurigát, mert már rájöttem kevés neki a már meglévö 5 m. Neki fekete s más anyagbol, olyan plüss szerü Tisszié selyem szerü.
Meg fogasokat meg egy párnát nekem, nagyon nagy párnafogyaszto vagyok, kevés ami passzol, ha nem passzol nagyon fájok, igy ami nem jo azt lepasszolom családi használatra, fotelba derék mögés, vagy valakinek kell, ezek moshatoak.
Az elado 2 fülében vattapamacsok voltak, megbeszéltük 4 hete kétoldali fülgyulladása van, ajánlottam is neki ott van dr Orrling (komoly! fül-orr-gégész már bácsi, egy tünemény, nem is tudta orr magyarul mit jelent, s a ling-nek is van jelentése, de meg nem magyarázom értelmesen, igy bele sem kezdek) igy a két pamacsával a srác rossz matracot adott ami pénztárnál, az árnál tünt fel nekem. Csere, de akkor mondtam inkább adja már ki raktárbol.
A 2 zsákkal viszont mentünk parkoloba a léceket ott felejtettük pénztárnál.
A papamcsos srác meg nem nyitott raktárt, hiába csengettünk, mondta utána bocs vevö volt. Majd rákérdezett megvannak-e a lécek? Nem voltak. Nagyon megköszöntem megkérdezte söt elöre is ment s kihozta hátra. No ilyen lököttek vagyunk ketten csajszimmal.

Bementünk még egy boltba, kellett ez az, vettem paroságokat is az esküvöre egy fehér kosarat is, abba teszem a többi dolgot, már ami belefér. Aztán haza:)

Lili kicsit topogott mikor helyi vásárlás után meglátott, amikor meg már a másik városbol is megjöttem, nagyon topogott, nagyon örült:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum