hétfő, augusztus 10

Okos vagy

Annyira birom, ahogy dumál Lili. Tegnap elkezdte mondani nem puszi. Miért is? Mert mikor orromra harap és közli ártatlanul puszi, akkor mutogatok és mondom nem puszi -az orromra- s mutogatok számra, puszi.
Szintén tegnap: mondtam szeretlek, erre ö nagyon szeret.k nem jön mindig teljesen össze a vége, ha csak szeretleket mond az összejön, néhányszor sikerült a nagyon szeretleket is kimondania, de mikor egy ideig nem mondta akkor a vége kicsit elharapott igy hosszu változatban.
Elöbb ült a vállamon, dumált, füleltem mit mond, hát az okos vagy-ot is. Nagyon okost többször hallotta, a nagyon az ugye több összefüggésben is benne van, okos vagy-ot nem mondtam sokszor, ugy látszik tetszik neki. Elkezdett sziázni is tegnap.
Néha olyan idöszaka van, hogy csomo uj szot elkezd mondani, aztán van sokáig nem. Mostanában már rég papázott, tegnap reggel ment ki Dani a konyhábol, s mondtam megy ki papa dolgozni, rámnézett kérdö bujsival s Tiszíí mondta. Én annak vettem, hogy hol van Tisszi, mert még aludt, hogy hiányolta:) Tudja ki ki. Megmutatam neki alvo Tisszit:)
Látszik vagyis hallatszik mikre gondol, miröl beszél. A pusziszkodás az ugy látszik nagyon bejön neki, tetszik, azt nagyon sokszor emlegeti.

Ha nem harapná fülemet, hogy forduljak oda, csipkedne picit arcomba csupán kedvességböl pusziszkodásként, nem harapná orromat s szemüvegemet meg néhány dolgot még nem csinálna, pl ajtorágás, akkor perfekt madár lenne:) De ugye senki és semmi sem perfekt, azért a csipkelödésen, harapásomon keményen dogozok, hogy megértse nem jo amit tesz s a többi nem-szabad dolgot is tanitgatom. Meg mást is ugy ahogy alkalom adodik, pl nagyon szeret poharambol inni, ha látja engedem a vizet bele s szomjas már reppen rám ha még nem volt rajtam, s nyulik mint a kelttészta, hogy elérje a nedüt. Ekkor mondom szomjas. Elveszem pár centire a poharat 2 korty között s mikor adom vissza mondom szomjas. Majd összekapcsolja s remélem szolni fog ha szomjas lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum