kedd, augusztus 25

"Okos, nem buta vagyok"

Mondja férjem néha, ugye ritkán beszél magyarul. Anyukám nagydumás volt, remekül kijött Danival, volt hallgatosága aki nem is sürün szolt közbe. (Egyébként is csendes ember Dani még svédül is.)

No ez az okos nem buta vagyok ez eszembe szokott jutni, Lili mondja okos, okos vagy, nagyon okos vagy nagyon okos vagy-ot s továbbfüzöm, nem buta. Ugy hozzámondanám a vagyok-ot is a végére, de hát csak nem tanithatom helytelen beszédre :))))

Egy másik aranyos mondása volt Daninak, a fünyeg meg a szöggöny. Összeboronálta a két szot, annyira tetszett, hogy aztán mikor helyesen mondta is kijavitottam rosszra:)))

A nincs helyett nem van-t mondott, ezt helyesen javitottam ki: nincs! De nagyon nem akar bemenni a fejébe ez egyszerüen 1 szoval megoldhato igy nincs van-t használja:)

Egy biztos, Lili többet beszél magyarul mint Dani, Dani kb semmit se beszél ha nem muszáj. Nem azt irtam Lili többet tud, tud Dani elég sokat, titkokrol már nem lehet elötte fecsegni, mert megérti:)

Lili tegnap elkezdte mondani imádlak:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum