csütörtök, augusztus 6

Minden rendben

Vacsora nagyon finom lett, fiam is hazajött barátnöstöl akivel ugye szakitottak és most csak barátok, Ök is ettek.

Minden ruha passzol, 1 nadrág lehetne kissebb, csipöben még hagyján, derékban csuszik le, majd begumizom, ezért nem küldöm vissza. Kabátbol és dzsekiböl is 1-1 számmal kissebb elég lett volna, de nem gáz.
Meglepi is volt, nem hittem el én rendeltem, pedig de. Mutatom lejjebb. Másik meglepi, hogy 3 polonak olyan baromi jo az anyaga, hogy csuda. Meg mutatok párat még a rendeltek közül, bár én kissé nagyobb vagyok , miota beteg lettem felcsuszott jo néhány kilo le viszont nem akaroznak csuszni.

A meglepi, ilyen kék + fekete volt együtt meg a cerise +fekete, hát ebben a kékben olyan sápadt vagyok, hogy megkérdeznék el fogok-e ájulni, viszont a fazonja tetszett képen, élöben kicsit gyomorszájba-látos, s rendeltem rozsaszint (feketével). Ezt nem hittem el. Nagyon nem a szinem.


Itthonka, nagyon tetszik.

Hosszu ujju poloszerü, ujja végén ing kézelöje, nyaknál gallér, de az egész nem dupla anyagu. Egyik kedvencem a keki szin.
Textil de olyan mint ha hasitott bör lenne.


Nagyon puha keki.

Jo kis csokibarna hosszu ing.

Kis vidám tunika, inkább egyszinüeket szoktam venni.

1 megjegyzés:

Blogarchívum