csütörtök, augusztus 13

Majdnem felgyujtottam a házat

Burgonya krokettet grilleztem s rosszul tettem be a tepsit, (tul magasra bal oldalon fel, sréhent, nem vizszintesen) jo hogy kinyitottam megnézni, no ekkor gyulladt meg a jobb felsö oldalon a papir, elfujtam.

Sok éve még Chris 2 éves sem volt, majdnem Anyunál nyujtottam fel a lakást....
.... az ugy volt, hogy utaztunk volna haza, 1-2 nappal elöbb is mint terveztük, erre Christ hányt egyet. Dani mondta nem baj, menjünk. Mivel Chris képes azért hányni egyet mert a köruton elmegy a villamos, szoval elindultunk. Mentünk Bp-Györ távot ekkor megfordultunk, bár végig fagyisdobozokba hányt de elegem volt. Vissza Bp, majd a szomszéd ház sarkánál hány egy utolsot. Aztán kész. Amit muszáj volt felvittük kocsibol, majd nekiálltam Anyunál takaritani. Több villanykapcsolra kisvirágot ragasztottam még gyerekként (már akkor is dekuztam, csak nem tudtam) no ezek ragacsa benzinnel volt csak lemoshato. Tudtam a benzines papirral nem kapcsolhatom a kapcsolot, nem is tettem csak mikor már az utolsoval is kész voltam. No hova dobtam a papirt a fürdökádba ami mellettem volt vagy ki a közlekedöbe a linoleumra? Naná, utobbi. Aztán amig ugráltam rajta, visitottam mint egy malac, hogy égünk!!!!!!!!!!!!!!
Késöbb eltörtem porszivo csövét, majd délután, leolvasztottam a hütöjét Anyunak, olyan jol sikerült, hogy ömlött belöle az ammoniák. Erre felhivtam a tüzoltokat, hogy most aggodjunk van se? Huzatot azt csináltunk. Mondták az elég. Hütönek persze ez volt az utolso leolvasztása, soha többé nem kellett már senkinek se leolvasztania. Pedig nem piszkáltam se késsel, se semmivel egyszerüen most adta fel.
Anyu mondta, hogy ha nem teszem le a hátsomat és még valamit csinálok vagy megkötöz vagy kivág :)

Mai nap apro örörme, hogy kaptam ilyet, Multkor vettem egyet, remek ha fázik a csülköm, vagy ha már rendes papucsaimban fájok, puha alul, felveszi a "döngést". Nem, ez sem napi 17-19 orás papucs, de néha irto jo. Igaz csak kék meg rozsaszin volt most, de le van ejtve. Lidl-es és ebböl 1 számmal nagyobb kell mint tappancs.

2 megjegyzés:

  1. Hú, egyszer én is majdnem. Feltettem melegedni az olajat a tűzhelyre, közben telefonom volt, bejöttem a szobába, és el is felejtettem az egészet. Mikor kimentem, lángolt az olaj a lábasban :(
    Olyan rohadt feledékeny vagyok!

    VálaszTörlés
  2. Zsirt egyszer én is, Bp-en már azután, hogy Anyu meghalt föztem barátnömmel együnk, s akkor, de mellette voltam s gyorsan rádobtam fedöt.

    Feledékenység jahhhhhhhhh.... s még a korra sem foghatjuk;)

    VálaszTörlés

Blogarchívum