szombat, augusztus 8

Tegnap és este és Lili és tv

Néhány honapja nem-tom-hogyhijják, szoval olyan digitális boxunk van, ami 60 orát képes rögziteni az agyában. (Itt az analog földi sugárzást sajnos már befejezték)
Persze Tisszi is én is memorizálunk agyába igy többnyire hely sincs rajta, meg kell nézni legyen hely. Nekem csak két sorozatom van, (most Mediumot nem adják már) vasárnap éjjel Mayday, repülögép katasztrofák és okai másik az több epizod bizonyos napokon éjjel, 2 különbözö csatornán, magyarra forditva kb a Törvény nevében, nyomozás + biroság, több sorozat több csoporttal, mint CSI, azt is néztem egy idöben, de leválasztottam magam, nem lehet annyit tv-zni meg nekem tul véres is volt. Tisszi nézi velem a sorozataimat többször én Hanna Montana-it nem:)

Van hogy Lili nem akar bemenni kuckojába aludni s jön vállamra tv-zni, igy volt tegnap is. Aztán rágta az orrom, -le akarom szoktatni! de nem könnyü- rámharapott majd közölte rögtön mit csinálsz? Vagy mondta csibész. Vagy puszi. Közben figyelte Tisszit látja-e, s többször szolt neki Tiszíí, igy ejti ki. Annyira röhögtünk, nem lehet igy madarat nevelni.
Tökéletesen tisztában van a jelentesekkel avagy mit mikor mondunk, nem is szokott csak ugy locsogni-fecsegni ültében. Pusziszkodni nagyon szeret, azt emelegeti sokszor, ha nem figyelek de akarja szol kukucs. Beszélgetni szoktunk, utánoz többször, mondja utánam, vagy mond valamit mondjam utána.

Elöbb felment tilos-helyre s elbujt, nem látott de én mondtam menjen el, nem hitte látom. Meggyöztem:)
Olyan nagyon okos, s naprol napra többet tud, érdeklödö és kiváncsi, semmiböl sem akar kimaradni. Odáig meg vissza vagyok, naponta meglep valamivel, a ragaszkodása, intelligenciája lenyugöz. Hihetetlen, s család is rácsodálkozik.

Tegnap élölény-gondozos nap volt, virágokat is megápoltam, kalitkákat is nagytakaritottam. Csippiéknek tettem be tálba vizet fürödni, Csippi lement, bele, kicsit totyogott majd fel a vizestálba fürödni. Lökött:) Tweety viszont lent fürdött közben, aztán ugy kb egy orával késöbb ismét.
Mollit viszont csap alá dugtam, megint kicsit szjoss volt a csöre, gondoltam kicsit le is hütöm, s lezuhanyoztam mosogatoban.

2 megjegyzés:

  1. Ropi is sokszor összekeni magát, mert állandóan a kalitka aljában randalírozik. Molli is sokat van lent? Ő fogja a lábával a kaját? Mert Ropi nem nagyon, ami furcsa, mert a katik igen. Vagy még Ropi fiatal hozzá?
    És Molli mennyit mozog? Mert Ropi szinte egy percre sem áll meg, se a kalitkában, ahol le föl mászkál a rácsokon, de kint is röpköd, mászkál rajtunk, szinte sosem ül nyugodtan,nem zavar, csak néha már aggódom, hogy beteg, vagy hiányzik neki valami, hogy nem leli a helyét.

    VálaszTörlés
  2. Éjszaka a papir alatt, azota hogy multkor irtad Ropi ugy alszik ö is. Egyébként néha megy le. Lábát tökéletesen használja, idö mig megtanulják, majd Ropi is belejön. Molli nagyon nyugis madár, legboldogabb ha valaki, föleg Dani nyakában ülhet. Nálunk a kecskék vannak mindig uton valahová:) No meg láthasson valaki embert Molli, ha nem akkor hiv, elüldögél lámpán is konyhában vagy játszon, csak legyen ott valaki.

    VálaszTörlés

Blogarchívum