vasárnap, augusztus 2

Nem eccerü

Csak és kizárolag, hogy még kacifántosabb legyen az életünk, még nagyobb rendetlenség legyen itthon.....

Ez az egész k.... renoválás már rég kész lenne, ha a tempomban haladunk, ha nem kellett volna minden egyes megmozzanatért bacogatnom. Tüz és viz vagyunk, én pörgök vagy pörögnék, Ö meg Pato Pál ur. Négy hete megy a herce-hurca, miért nem lehet valamit gyorsan lezavarni aztán lehet terpeszkedni kényelmesen. De nem, nem és nem.
Végig mondtam jönnek a cuccok haza, hova rakjuk? Legyünk készen, ne legyen még egy gond.

....milyen cuccok? (Nem tudok mindent egyszerre irni meg jol irni sem...)

......szoval volt az irodája, ott dolgozott azonos szobában utolso elötti munkakadoja bérelte, aztán a másik átvette, ott ült kb 8 évig. Össze is nöttek szobával, szerette, ez egy 2 szintes irodahotelben van.
A munkaadoja el is felejtette felmondani decemberben, amikor Daninak felmondott, csak január végén tette ezt meg, de fél év a felmondási idö. Igy Dani maradhatott.
Mondtam én utobbi hetekben, hogy kérdezzen rá, kiadják-e, maradhat-e cucc még kicsit, de nem, csak nekem mondta nem adják ki... hát a fenét nem, másik szobábol aki azt bérli át akar ide költözni. Annak a szobának csak 1 belsö udvarra nézö kissebb ablaka van, Daniénak 2 oldalra és 2 nagy ablak. Pénteken délután telefonált Daninak a tulaj, hogy cuccoljon el. Szerintem tök ciki is, és hát én égnék, Ö nem.

Igy ma cuccol. Segitettem neki az oriás nyomtatot hazahozni, kb 140 cm hosszu.
Elvitt engem vásárolni, megbeszéltük mikorra jöjjön értem s közben is cuccolt, vásárlásbol meg együtt mentünk a gépért.
Jo kis butorok is vannak, jol is használhatoak, csak egyenlöre a hely nincs még neki.

Aztán ratelefonált Chrisre, hogy igérted, hivsz, segitesz cuccolni, nem hivtál.
Válasz: Nincs idöm.
Lesz késöbb idöd?
Ma nem!
Erre Dani mondta neki rendben.

Hozzámfordult segitek-e cügölni? NEM!
Fájok, az 1 gép is sok volt.
Akkor csinálja egyedül.

Felhivtam Chris kedvesen: Pappa kb mindig mindent megtesz érted -tényleg körbeugrálja- ritkán kér valamit, most ez fontos. Segitesz? Igen.

Hogy aztán végül is mivan nemtom, ami muszáj itt bent legyen az már bent van, lépni se lehet, a többi garázsba megy, de hogy mi van vagy nincs kint nem néztem utána.
Remélem tényleg segit, mert hu de nagyon beolvasok ha nem.

Vettem festékeket, sárga nem volt, bordo sem, volt viszont egy rémes bordos lila, szerencse Chris nem volt ott, lehet lecsapott volna rá. Volt grafiszin is, de ugye az nekem nem;) Igy kávé lett, jo kis közepes szin, tetszett még valami tengeri alga szin is, barnás, az kicsit sötétebb és picit szürkés árnyalattal, meg volt egy jo kis nagyon világos tejcsoki szin is, szerintem nagy felületen nyomaszto. Itt a padlo is elég sötét ugye, ferde is a két oldalon tetö alatt a plafon, nem.

Daninak is kifestem Tisszi jelenlegi szobáját, oda egy halványszürkés viz-kéket vettem, nagyon nem babakék, vagy égkék, érdekes és szép szin. Nagyon gondolkoztam egy pezsgöszinen, de nem passzolnak össze Danival. Csinálok tengeres témáju sorozatot hozzá, sötétkék keretekkel, meg valami váltoszinen majd még gondolkozom.

2 megjegyzés:

  1. Tudod hányszor mondtam már Lacinak, hogy ő egy Pató Pál úr? :) Lefordítottad már Daninak a verset?

    VálaszTörlés
  2. :)) Nem, nem jutott eszembe:)

    VálaszTörlés

Blogarchívum