csütörtök, augusztus 6

Alma és a fa

Alább irtam Nagymama imádott öltözni, vásárolni.
Anyu se indult el, nem csinosan, de se probálni se vásárolni nem szeretett. Viszont smink nélkül még ajtot se nyitott ha csöngettek. Nagyi nagyon ritkán használt sminket.
Én már gyerekkoromban is utáltam probálni, szép ruhákat persze szerettem. Fiatalon smink enyhén, hozzátartozott a hétköznapokhoz, kb 5 perc rááldozva, Anyu meg böven idözött tükör elött. Hármunk közül én voltam az, aki leginkább nem szeretett ugyan olyan ruhában járni mint más, s engem érdekelt legkevésbé a divat de leginkább hogy elönyös legyen amit felveszek. Meg is tanultam varrni, 56-os derékra s negyven centivel szélesebb csipöre nem is gyártottak ruhákat.

Na kire ütött Tisszi? Rám nem:)
Probálni is szeret, meg orákat tölt a tükör elött, perfekt legyen a haja is sminkje is.
Öszintén: nekem könnyebb volt a fiatalságom és több idöm volt aludni is, nem kellett másfél orával korábban kelnem, hogy aznapi formámat hozzam.
Meg az én idömben még ennyi idösen meg még gimiben sem, sminkelni sem volt szabad.

Mikor rendeltem a ruhákat végre megmértem Tisszit, azt tudtam felsöböl már nem "S" de a többit nem. 96 cm a csipöje, ez egy "M". Olyan furcsa hogy már rendes nöi méretei vannak, holott még olyan nagyon gyerek, nagyon sok felnött nö nem magasabb nála, most kb 163 cm. Ranéz az ember és nö, kinyitja a száját és gyerek. Ö tömegcuccokat szeret (egyenlöre), olyan legyen mint korabeliek, ne logjon ki.

Nagyon jot nevettem multhéten, pakolás közben találtam egy szatyrot, cuccossal. Elraktam fiatalkorombol s adtam Tisszinek probálni. Aztán mondtam ezt is én varrtam, azt is. Leesett az álla. Ugye utobbi években nem sokat varrogattam, amikor ajánlgattam varrok neki akkor habozott, hát most szembesült, Hogy ez nem igaz, mennyire csinosak.... tanitsam varrni! Mondtam oks, ha majd akkor is akarja mikor kész leszünk renoválással. Suliban is tanultak varrni, teljesen nem kezdö már:) Ezt a kötényt Ö varrta néhány éve fotok is akkor készültek.

1 megjegyzés:

  1. Dettó, az én anyukám se lép ki otthonról, míg csinosan fel nem öltözött, én még régebben egy kicsit, de mára már általában csak nadrág. Addig öltözzek szépen, míg a buszon ülök, bent úgy is át kell öltözni, lusta vagyok hozzá!

    VálaszTörlés

Blogarchívum