csütörtök, augusztus 13

Új szavak ismét

Ültem *ott*. Lili vállamon szokás szerint, beszélgetett, néha beleszoltam én is, aztán hallom ügyes vagy. Ez is összejött neki, már nem tudom miket tud vagy miket nem irni kellene. Majd mentem kezet mosni, ö belenézett a tükörbe és gyönyörüen kimondta nagyon szép vagy. Kissé belémakadt a szusz:))) Majd még néhányszor elismételte:)))

Tegnap betegszabira mentem, semmit csináltam de azt többnyire kétrét görnyedve:( Valamint ugy bosszantott ez, hogy ha valamit családtagok ugy csináltak, hogy az a most elég alacsonyan lévö ingerküszöbömet bántotta, akkor morogtam. Huu de utálom magamat érte, probáltam elbujni erre Chris bömböltette haverjaival a mittommit, erre elöbujtam s morogtam mert még elbujni se hagynak. Pato Pál ur is bosszantott, mondtam szögelje vissza a 4 falra a léceket, fel is plafonhoz, le is padlohoz aztán hozhatja iroasztalát, saját gépét, butorozhat. Hát egy részét léceknek megcsinálta, kb fél 9 volt mire elkezdte, addig a xxxx xxxxxxxx számitogépet büvölte. Morogtam, s jol megaszondtam, hogy ugy látszik ebben a családban csak nekem fontos, hogy nekik jo legyen kész legyen, hát xxxxxx le!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum