csütörtök, augusztus 27

Idö

Dani telefonja, amit kapott (tévedésböl) az a szuperke, az nem jo, az se csörög, mint kiderült egyszer már volt javitásban, 2 honapig ültek rajta s utána se cseng ki, erre most ujra elküldték garanciás még. Aki adta neki az nem tudta hibás a telo.
Azért emeletem ki a se szot, mert enyém ugyan kicseng, de annyira halkan, hogy csoda ha meghallom. El kellene küldeni, majd... most még renoválok, azon hallgatok zenét közben aztán majd hazamegyek s majd utána beküldöm.
Dani kapott most valami egyszerübb telefont.

No szoval idö.... Dani kapott megint egy melot s volt egy hivása is -itthon felejtette a teloját- igy lehet még egy, már nem tudok lépést tartani. Közben ahol dolgozik (elvileg 60% munkaidöt az az részmunkaidöt) ott is sok a melo, igy megy minden nap oda is.
Most két napig az volt, hogy nyirt egy kis füvet, aztán letett 3 és 2 csik padlot aztán leült a géphez tervezni.
Chris várja beköltözhessen szobájába, Daninak meg megigértem, majd én mozgositom az ifjuságot pakolásra, Öt viszont nem engedem piszkálják, hogy nyugodtan tudjon dolgozni. Persze Tisszi is vágyik végre felköltözhessen uj szobájába csak Ö csendesebb.
Chris tegnap ota ujra együtt jár a barátnöjével, boldog:)))))))))))

Lili mondta pici, két napig mondtam csak neki és csak párszor, ezt gyorsan megtanulta:)

Én "robotolok" az az csinálom amit tudok, amire erömböl futja, tegnap "ügyes" voltam ma kevésbé...ugye akkor vagyok ügyes ha sok dolgot meg tudok csinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blogarchívum