csütörtök, szeptember 3

Végre jobb, de...

...most meg Tisszit üti ki. Neki legalább étvágya van én alig ettem napokig. Nincs meleg itthon, kint az esö ömlik orák ota, s folyik rolam a viz, Tisszi fázik. Már teszek-veszek itthon, azért alacsony sebességen, s annyi mindent kellene csinálni, hogy azt se tudom mit csináljak.
Tisszinek még mindig nincs cipöje, holnap le kellene menni Malmöbe.

Tegnapelött Dani kapott egy telefont, valaki akivel régen nem közvetlen dolgozott, az illetö megkapta a tervet, hivta Danit, hogy te jo ég, végre egy terv ami érthetö:)))) ...s lenne egy nagyon fontos melo "tegnapra" kellett volna... igy Dani szolt nem megy be s tegnap reggel 8-tol, éjfélig csinálta azt is meg másik(ak?)at is, kissebb kaja/tea szünetekkel és kiment némi fünyirásra, hogy mozogjon.

Választottunk ajándékokat is, van itthon tallonban jo néhány kész cucc, nem csináltam ujakat most, meg ugye vettem ezt-azt már, majd fotozom csomagolás elött. Szöveget is össze kellene hoznom hozzájuk.
Hajat is kell festenem, nem tudom maradjak szöke vagy sötétüljek? Van mindkét festék itthon. Utoljára a világosszöke festéktöl, világosszökéböl középszöke lettem, de most már vagy másfél éve szöke vagyok, kicsit unom. (Középszöke volt a természtes hajszinem, 22,5 évesen kezdtem öszülni, akkor kitéptem az elsö szálat, ráragasztottam valamire s Anyunak adtam, hogy tessék ez miattad van :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése