szerda, szeptember 23

GPS

Már évek ota néha gondoltam rá jo lenne, néha szoba is került akkor ketten mondtuk jo lenne, de azért annyit nem megyünk ismeretlen helyekre viszont azok után is, hogy én 10 évig Malmöben laktam, Dani meg még több évig, ketten együtt apait-anyait összeadva is néha eltévedünk még ott is. Én nem tájékozodom jol, de jobban mint Ö. Egyikünkböl se lenne jo taxisoför:)

Aztán most mikor jött ez az utazás gondoltam rá többször, de hesegettem is a gondolatot, nem 2 fillér. Ma viszont már nagyon keresztbe állt bennem a zabszem, ott voltam a kedvenc svéd tesztelös oldalamon, s megnéztem aztán usztam:))) Olvasgattam s választottam a legjobbat meg egy joval olcsobb de még jo kategoriásat, kerestem több tesztet máshol, azokat is elolvasgattam, aztán felhivtam Danit és elöadtam: Tudod GPS, meg jön a szülinapom, de ugyis Te használod többször igy lehetne közös szülinapi ajándékunk -na annak meg ilyesmit lerendezek örülni szokott, ffi;) - igy mondta vegyünk. Aztán át is linkeltem neki egy rövidebb leirást, beleolvasott s visszairt: Köp! Vagyis Vedd meg! magyarra forditva.
Nézelödtem hol rendeljem, aztán egyik olyan hely, hogy be tudok menni Malmöbe -ha odatalálok- s mint nézegettem még pár dolgot ugy tünik más is olcsobb, lehet ez lesz a kedvenc vásárlos helyünk elektronikai cikkekböl? Tisszinek telefon is kell, mobilja kissé kinyiffant, ugy hogy veszünk azt is, igy jol meg is zsaroltam a lányt: ha nem pakolod el a vacakjaidat elöszobábol, akkor semmit sem kapsz! Ruhát is szeretne pénteki diszkora- felsösöknek ifjusági ház szerü szervez diszkot havonta- látszik nöböl van a csaj. Ruha-ruha-ruha.... Kabát is kell neki.

S mi is volt az i-n a pont a GPS-el? Na jo csak nagyon pici pont, de pont. Az, hogy irja hol lehet legközelebb tankolni ez azt is jelenti hol lehet legközelebb kulturáltabb körülmények között khmm , na tudod;). Ez nagyon fontos:) No meg aludni is csak ilyen helyen akarok megállni, erdei sötét pihenöhelyen nem.
De a fontosabb (fontosabb? na mikor nagyon kell akkor semmi sem fontosabb...) hogy biztonsa´got ad, segit. Segit otthon is, ott is jokat tudok eltévedni.

Az Operenciás tengeren is tul, ahol a kurtafarku kismalac sem tur... Bécs elött nagy utlezárások voltak, terelések s elnéztem valamit reptér közelében hogy merre az arra Bp-re, bekeveredtünk belvárosba. Valami kisutcában leparkoltam, elövettem Bécs térképét, volt. Annyi utca volt rajta, hogy össze is csuktam. 10 percig friss levegöt szivtam, mondtam Anyunak -vele és gyerekekkel utaztam- hogy ne szoljon hozzám, mert felrobbanok. Hallgatott. Aztán elindultam, nagy és mégnagyobb utakat keresve végül találtam egy táblát "Prága" (nem tudom hogy volt betüzve) mentem annak s meglett az ut Bp-felé, 5 perc volt az egész. Egy nekem nagyon reménytelen helyszinröl/helyzetböl csodával határos modon kijöttem:))) 1-szer lehet ilyen szerencséje az embernek, többször ritkán, kell az a GPS ;)

5 megjegyzés:

  1. GPS-el, vagy a nálkül, akkor is te vagy a legbátrabb ember a világon :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, szerintem ha Te kaptad volna ezt a "szerepet" az Élettöl, hogy kicsit odébb sodort volna akkor ugyan ezt tennéd:)

    VálaszTörlés
  3. Húúú, írd meg mikor indulsz és már lököm is a pozitív energiákat, hogy minden jól menjen!!!!:-)) Meg persze várlak Lilivel együtt!!!!:-))

    VálaszTörlés