hétfő, szeptember 28

Döntöttem


A hosszabb utat választom rövidebb hajouttal, mert:
Mert mi van ha Tomtom bedeglik? Akkor ott vagyok valahol ahonnan nem könnyen találok haza, totál ideges lennék, nemhiányzik. A hosszabb uton Tomtom nélkül is eltalálok, ugy gondolom tul nagy ut áll most elöttem, mikor Danival mentünk, mentünk a rövidebben többször, de akkor ketten vagyunk ha Ö vezetett s aludtam a kritikus részen felébresztett de volt hogy ugy már eltévedt, segitsek. Én is ébresztettem mikor a neheze jött, egyedül vezetni is és totál ismeretlen va´rosokban eltalálni is még akkor ha ha embernek nem kockás már a seneke nem mindig könnyü. Tomtom maradjon az "algopirin" nem bizhatom rá a szerencsémet teljesen.

2 megjegyzés:

  1. Off! Szia! Elnézést,hogy ide írok,de sajnos nem találtam e-mail címet.Férjem Lundban dolgozik és mi is oda költözünk 1 éves kisfiammal hozzá, most még Stockholmban lakunk.Szívesen venném fel veled/veletek a kapcsolatot.Email címet is küldök majd,ha beleegyezésed adod. Jó utat, mikor indulsz? Orsi

    VálaszTörlés
  2. Szia Orsi:)

    Persze:))) Itt találsz cimemet: http://gabriellas.webalbum.se/
    Nem tudom, talán szerdán vagy még akkor sem...? (Várom madárkámnak az összecsukhato vendégeskedö kalitkát, No-bol.)

    VálaszTörlés