szombat, szeptember 12

Energiánk és más

Már akkor tudtam van, mikor még nem is tudtam ;) Na ez igy elég hülyén hangzik de kimagyarázom.
Nagyon régen, még az után, hogy olyan nagyon beteg voltam s majdnem elpatkoltam, voltam egy lengyel orvosnál aki akupunkturázott. Csukott szemmel feküdtem, néma csendben közlekedett s tudtam hol van, bent szobában, jobb oldalamon vagy balon, meg is skubiztam tényleg? Tenyleg. Nagyon fura volt éreztem. Nem is tudtam hová tenni.
Aztán évekkel késöbb mikor lombikoztunk elsönél 9-et tudtak kiszedni, 4 termékenyült meg, 2 osztodott jol, öket kaptam vissza, de nem maradtak nálam.
Másodikat -irtam már- mint egy örült mentem, hogy szabi után meg KELLLLLLLLLLL csinálni. Azonos mennyiségü hormon, de szabi után, Mo-i akkor még feltöltödés után, 16 tojásbol 11 termékenyült meg és az összes jol osztodott, Tisszi iker lett volna, ketten tapadtak meg, tesoja elhalt hasamban. No ha nem attol feltöltödtem energiával a jol voltam, akkor mitöl produkáltam -tul is produkáltam, nem jo ha ilyen sok érik egyszerre- ennyi tojást, mondhatni minöségi tojásokat?
Itt már ugye gyanitottam valamit energiárol ;)

Aztán évekkel késöbb barátnöm szolt, figyu evvan, én nem hittem, de jo és müx, van kedved? Miért is ne? Elvégeztem 1 hétvégén az egyest aztán késöbb egy másik hétvégén kettest is. Nagyon jo kerek volt a világ utána:))) Hármastol már nem egy hétvége s bentlakásos igy arra már nem mentem. No ez Pránanadin, energiát kapok vagy átadok, gyogyithatok magamat és mást, kérésre vizsgálhatok, hol van probléma testben, stb...
Nem szeretek gyogyitani mást, csak ha muszáj, nem is mindenre segit vannak dolgok amikre igen. Regebben Anyoséknál voltunk, családi banzáj, szegénynek ugy fájt a dereka mozdulni sem tudott. Mondtam menjünk elvonulni, megkezeltem, be is aludt aztán ébredt, kijött, leült s mondta fél megmozdulni nehogy ismét fájjon, de nem jött vissza fájdalom. Emlegette is sokszor utána, aztán egy másik alkalommal Aposom, hogy ugy fáj a térde, nem tud lépcsözni, kezeljem meg. Rendbejött Ö is. Ezek olyan emlékezetesek. Vittem le gyerekek lázát, csillapitottam itt ott fájdalmukat, sajátomat is, idönként másokét is de mint mondtam nem szeretek kezelni mást, nem is jo mindenre vagy pontosabban én nem állok a kettes szintemmel magasan. Nem a saját energiámat adom át, kezelésekkor töltödöm én is, én csak átadok, mintha egy csö lennék, csak eszköz vagyok. Még irhatnék ezt azt, érdekes dolgokat de nem tehetem. Nem is a feladatom bárkit bármire rábeszéljek, én max annyit, hogy egy "ajtot" nyitottam, ha valakinek arra van szüksége majd tovább lép.
Ezzel szépen energiavámpirokat is stoppolom, nem mindet és nem mindig, de érzem adok át s ha nem akarok nem teszem, kapok is, van hogy elfogadom van hogy nem.
Nem kezelem csodaként ezt, olyan jo hogy van, ennyi, hozzánk tartozik és tudok rola.
Vannak ám nagyobb "hülyeségeim" is, látok elöre dolgokat néha. Nem ugy, hogy szeretném, hanem csak jön valami. Mikor Dani elöször felkért táncolni forgatott, 2 zeneszámnyit, aztán szédültem s mire ez elmult (a szédülés), jött egy mondat: Ö lesz a férjed! Ö lett:)) Vagy az hogy szabi után lesz nekem Tisszikém:) Máskor nem ilyen konkrét, pl álltam zuhanyban és fuldokolva zokogtam, mert valaki meg fog halni következö szülinapom elött még. Meghalt Anyu.

Néha álmok segitenek.
Volt 2 álmom 1 hét alatt, elsöben Dani autobalesetben meghalt, lejátszottam mit kell tenni utána, kit értesitek testvérei közül, stb... Aztán nekem volt mellrákom, nem akartam megvárni a végsö stádiumot, véget akartam vetni az életemnek és el kellett volna bucsuzni gyerekektöl, nem tudtam. Magyon kibuktatott ez a két álom 1 héten belül, végül kiirtam magambol, egy vers lett.
.. s miért is segitettek az álmok? Nem sokkal késöbb lettem beteg, ez a vers tartott életben .. az álom, hogy el kellene bucsuzni de álmomban sem tudtam megtenni ezt, hogy gyerekeket fel kell nevelni, hogy Dani is meghalhat, de egyébként is Ö messze áll a nevelö szülötöl, Ö csak szeret. Honapokig ágyat nyomtam s honapokig azon gondolkoztam hogyan kellene meghalni mert nem akarok lenni, de muszáj maradnom gyerekek miatt.
Két végén égettem a gyertyát évekig, ha hegyet kellett odébb tenni nem azt kérdeztem hogyan, hanem hogy merre? Egyedül láttam el a családot, dolgoztam és tanultam utobbiban is maximalistaként s ugye Chris nem hagyományos gyerek, állando készenlétben voltam, mikor kell rohannom. Sok lett, nagyon sok elöször 200/130-as vérnyomások, utána kikapcsolt az agyam. Kimerülési depresszio, antidepik (gyogyszerek) sorozata 1 jo volt, de attol 5 hét alatt 5 kilot hiztam. Én vagyok az akinek nem segitenek ezek a bogyok, azota már az is kiderült miért, bipolár vagyok, régebbi nevén manodepressziv, ez a depisek 1%-a csak, viszont 25-30%-al gyakoribb az öngyilkosság mint "sima" depiseknél. Aztán mire kezdtem kicsit magamhoz térni, jött a fájdalom, akkor egy évig naponta lorugásokon éltem, kerestem alternativát miután eü semmit sem tudott segiteni.
Már csak izomlazitot szedek rendszeresen, szivemre valamit s asztmára föleg szivogatok igy szinte gyogyszerek nélkül élek;) Csak ha nagyon muszáj nyulok máshoz. Depire semmit, pörgök vagy magam alatt vagyok, harcolok magammal hogy ne adjam fel, ebben Lili is segit. Fájdalom a pörgésben fékez, madaraknak enni-inni-repülni kell, tisztaság kell, utobbi nekem is ez meg mélypontokon huz át, az hogy hegyben áll a mosogatni valo vagy van-e fözve, nem érdekel mikor lent vagyok. Viszont baromi jo szinész vagyok, akkora maszkokat szoktam magamra tenni, senki se lássa! Ritkán mondom, ritkán mutatom, inkább elbujok.
Hu ezt most leirtam... néha 1-1 embernek elmondom, szoban, de akkor tudok reagálni. Lehet holnap megbánom, talán törlöm, de most, ma este ugy érzem ezt is fel kell vállalni, ez van, ugyan olyan betegség mint más.
....s a megmentö versem, az életet le kell élni:)

Èlet és halál

Èlet és halál




Àlmodban eljött a halál

Bár tudod nappal

Hogy még nem vár


Fiatal vagy körlötted az éden

Felhötlen gondtalan az éned


Felnöttként megcsokol az élet

Fiaddal új remények kélnek

Lányod születését mig várod

álmaid teljesülését látod


Vannak kiket szerethetsz

és akik szeretnek

Apró lábak toppantanak

apró kezek ölelnek


Ne, még ne...

Aprók még a kezek

S élénkek az álmok

Itt a földön még feladatod látod


Örülsz minden napnak

Ajándéknak érzed

És valahogy örülsz

Hogy megélted


Èlet és halál

Fejedre ösz szálak szöknek

Mig gyermekeid ifju álmokat szönek

Homlokodon mélyülnek a ráncok

Mig unokáid születését várod


Vasmarok szorit ott belül

Testeden veriték terül

Oh ne, még ne…

Aprók még a lábak

És bár halványodnak de élnek a vágyak

Itt a földön még számitanak rád


Unokák csacsogása vidit

Gyermekeid problémája szomorit

Reszketö kezed óv és véd még

De érzed közeleg már a vég


Àlmodban eljött a halál

Amit titkon már vártál

Megtetted amit lehetett

Ezentúl majd fentröl vigyázod öket




3 megjegyzés: