szombat, szeptember 26

Fáradtan

Tisszi olyan dinyo volt, hogy nem is jött, ketten mentünk Danival le Malmöbe.
Édi Tomtom alias Fredrik de most éppen nöi hangja van igy nem tudom ki "ö";) el se talált vissza boltba ahol vettük de lehet én nem állitottam be jol valamit, nem hisszük. Nagyon nagy volt a táskája amit kapott, igy kissebbre cseréltük (a zsebünkbe beférjen, nem szabad ugye kocsiban hagyni) és vettem neki 4 giga agyat is meg szembe jött velem a hosszabitos-elosztos monter (konnektorba amit dugunk, olyan eloszto) vettem is kettöt, abbol sosincs elég.
Fredrik a többi helyre már eltalált, igaz valami demot benyomtam, igy autopálya közepén biztatta Danit kanyarodjon jobbra, meg a körforgalomban balra, egyenes ut volt. Nem tudom mi ez a demo. Dani meg valami rendörséget szedett elö, levette a hangot egyszer, meg szeretné ugye tanulni a használatát Ö is.

Aztán mentünk cipöbolt 1-be, visszakaptam az árát, majd a pénzváltoba mentünk volna euroért, de közben volt az egyik olyan áruház ahová viszonylag gyakran járunk, oda meg bevittem a másik nem kellö cipöjét Tisszinek, igy ezek is le vannak tudva. (Nem ugy szoktunk vásárolni, hogy visszaviszegetjük, csak most igy alakult.)
Ebben az áruházban 4 bejárat van, a másik 3 valamelyikén szoktunk bemenni most a 4.-en mentünk, s ott a bejáratnál volt pénzválto. Dani rögtön kérdezte tölem, hogy másik helyen ahová mentünk volna milyen árfolyamon váltják? Mondtam lehet jobban de benzin többe kerül odáig elmenni ;) Van 15 eurom ebböl 10 db 50 centes, mehetek a bizonyos helyekre;)

Aztán hazafelé bementünk abba az áruházba ahol ajtofestéket akartam volna venni, nem tudom mit csinálnak, de teljes kiárusitás maradéka az épitkezös-renoválos cuccokbol, egy körömnyi akrilfesték nem volt. Kaját vettünk aztán haza, megyek kukoricát fözni de lábra állni nagyon nincs kedvem, minden lépés fáj. Nem uj cipöktöl, azokat fel se mertem venni. Moso-marika az megy, lassan bepakolok börönbe is. Azon gondolkozom, hogy nagyon ciki lenne fekete pluss szabdidönadrágban utazni? Alul mind a kettönek be van huzva a szára. Olyan kényelmesek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése