péntek, szeptember 25

Hazaértünk

Tisszi jobban van, de olyan mint egy vulkán, hol nyugodt hol kitör.
El kellett volna vinni vissza azokat a cipöket amiket esküvö elött vettünk, de nem jok. (Ugye 3 párt vettünk, elsöt muszájbol aztán találtunk 2 jobbat, abbol a 2.-at végül is kényelmetlennek itélte meg. Csak 1 pár volt a lábán.)
Én kivittem kocsiba a kis hütötáskát, inni kell, a méteres retikülömet és az én tartalékcipellömet, erröl késöbb.
Ö hozta volna a cipöket meg egy papirt cimekkel, mivel utobbira figyelmeztettem azért visszament, cipöket én is elfelejtettem.
Aztán ugy 15 km-rel odébb megkérdeztem hozta a cipöket? Na azt nem.
Semmit se szoltam, de mikor szoltam vegye lejjebb a levegöt kocsiba, akkor nem csinálta, erre bepipultam s bekanyarodtam 2 utközbeni istállohoz, ahol cipöket, ma´sikban ruhákat árulnak. Olyan pipa voltam, hogy rögtön vettem is egy pár nadrágot neki:))) ;)
Aztán be a cipöshöz és találtam 2 pár cipöt, egyiket 300 -ért másikat a 3 szorosáért.... de ...
évek ota nem találok cipöt ami jo lenne, amit hordani tudok már matuzsálem bár még birja, de vezetéskor görcsöl benne a lábam. Igy ma elövettem a kiscsizmámat, tizenfok, nem föttem meg. S a kedvenc szandálomat vittem tartaléknak, ha csizmában is begörcsölnék. Igy most van 2 uj cipellöm, remélem valoban jok lesznek. Szépek és csinosak? Nem:)))) De elmennek.

Aztán mentünk Malmönek, szépen le is kanyarodtam ahol kellett térkép szerint, de nem oda érkeztünk ahova kellett volna, ahol a GSM-es boltot találtam térképen. Kevertem, ide-oda, de egész jol viseltem, közben felhivtam Danit nézze már meg hol vagyunk? Ö már uton van haza, vonathoz:( Na erre jol megmondtam, hogy ha nem venné ki a térképeket autobol akkor nem hivtam volna!
Aztán fogtam telefonomat mert azon van GPS de használni azt nem tudom, s addig gyözködtem telefont, hogy mutatta rossz irányban mozgunk el a céltol, akkor megfordultam s sikerült egész közel jutni, tulmentünk, vissza, s gyözelem. Lányom meg is jegyezte: Mi nök mindig elboldogulunk:)))

Vettünk GPS-t, sikeresen be is állitottam német nyelvre. Azon ir ki dolgokat, véletlen volt benyultam. De svédül beszél. Itthon probáltam reset-et nyomni, de vagy nem ment vagy nemtom, majd mindjárt beteszem cd-jét ide a számitogápbe, s megnézem.

Tisszinek végül SE 703-as telefon lett, zenéseket néztük, de utána olvastam teszteknek s azt irta nem jo képeket csinálnak, fotozáshoz inkább fotos mobilt, igy lett ez. Tud ez is lejátszani zenéket, sokat tárolni, 16 gigás agya van, de Tisszi kb naponta fotozik, fényképezöje bedeglett s bár garanciás nem találjuk a blokkot. Nagyoooooooooooooon boldog. Nagyon kis cuki mobil, falat az egész, az én Nokiámhoz képest.

Nincs kabátja/dzsekije viszont, elment az idö, nincs pénz váltva wc-kre euro kell No-Ausztriaban, nincsenek cipöi visszavive sem. Igy holnap ismét nagyváros, most már GPS-el:)))))) Asszem Fredrik, Tisszi mobilja meg Maya lett.. az én mobilomnak neve sincs:( Huha ;))

1 megjegyzés:

  1. Én simán eltévedek Debrecenben is, pedig már 20 éve itt élek. Még gyalog is. Van olyan, hogy bemegyek egy üzletbe, ott ugye forgolódni kell ide oda, és ha kijövök, nem tudom hol vagyok.

    A múltkor Ákost kellett vinnem kocsival öltönyt próbálni, hát simán eltévedtem (végül sikerült), azt mondta, busszal már rég ott lenne :/

    VálaszTörlés