vasárnap, szeptember 27

A legjobb ajándékom: Lili

A legjobb szülinapi ajándékot tavaly kaptam, -még jo hogy nem siettem el, néha tallonban van, hogy majd kitalálom mit szeretnék és szolok- oktober 14.-én hoztuk haza Lilit. Azota is mondogatom ez volt a legjobb ajándékom:)
Nap mint nap örömet okoz a kis csibész, a szeretetével, ragaszkodásával s picurka fejében lévö sok eszével. Imádom ahogy beszél, néha annyira jol jön össze, feláltam wc-röl erre megkérdezte kész vagy? Belenézett tükörbe és elkeverte, sz-sz, szép vagy helyett szeretlek-et mondott:)
Bettem a méteres retikülömbe, nincs benne sok dolog, azokra tettem egy törölközöt s arra öt, elég mélyre került. Rámnézett meglepetten, mi a csudát csinálok vele s mondta kukucs:))))) Gondoltam jo lenne kicsit beleszoktatni utazás miatt öt a tatyoba.
Maszatos a csöre, letörlöm erre mondja mit csinálsz?
Mostanában alig mondott uj szavakat, napokban mondta imádlak, ezt már tudja régota, válaszoltam én is. Erre mondta én is, azota mondogatja. Kérsz puszit szokta mondani, tegnap mondta magában a kérsz-t is, Tanitom, hogy ha valamit akar akkor ne a fülembe harapjon, vagy arcomba csipjen minimálisat ami azért fáj, hanem puszi szájra (csörét dugja számhoz oda megpusziljam) s kap. Ma összejött, de olyan gyorsan, hogy éppen hogy csak vettem az adást;) Vizet kért.
Néha variál is, kérsz puszit tanulta de mondja a kérsz puszika is, ha tanitottam volna erre akkor ugye kérsz puszikát lenne.
Nagyon szeretem a kicsi madárkákat is, ök olyanok mint kismadarak, ahogy azt elképzeli az ember, kicsi önállo egyéniségek, szeretni valo kicsi csibék. Lili meg nem. Nagyon régota szerettem volna egy nagy papagájt, igaz át sem mertem gondolni sem, hogy az majd milyen lenne, csak álom, távoli, talán majd egyszer magvalosulo álom. Aztán ott voltam, hogy jajj, csak nem? De igen:)))) Gondoltam jo lesz, de hogy ennyire? :)))) Fantasztikus, remélem igy is marad, ugye mikor ivarérett lesz megváltozhat ö is, lehet kell mellé egy fiu majd, s akkor a fiuka lesz a társa. Nem szeretném, bár egy nemesfiut azt persze szeretnék. Meg az is, hogy olyan fantasztikus egy csajszi, nagyon jo természettel szerintem nagyon okos is és remek beszélo készséggel s még gyönyörü is a dus tollazatával, ha örökitené s lennének babák az is valahol jo lenne, valahol meg nem, hisz nehéz jo helyre kerüljenek, jo életük legyen a babáknak. Szoval önzö is vagyok ;) magamnak szeretném Lilit, de az is lehet ö boldogabb lenne egy fiuval... Most egyenlöre élvezkedek, amig lehet mert ott van a félelem, változik. Nagyon imádom, nagyon örülök, hogy gazdija lehetek. Madár persze, annak is tekintem, egy fantasztikus madárnak. Néha olyan mint egy csintalan kiskölyök, ha nem kapja meg a figyelemadagját, kell neki az, hogy játszunk együtt de nem csinálom, akkor elindul körbe a tilosdolgokhoz, akkor ugye figyelnem kell rá, ha viszont játszunk helyette akkor ok, utána is. Teszteltem ezt most már hetekig, nem akarodzott elhinnem eleinte, de igy van, ha nincs meg az adagja csibészkedik, ha kerek a kis világa és elégedett akkor nem megy tilosdolgokhoz:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése