péntek, szeptember 4

Ajándékok

Fontos dolgok a házasságban, ez az alapgondolata az ajándékoknak.
Évek ota együtt élnek, egyébként sem vagyok az adok 2 garnitura ágynemüt vagy 2 fazekat vagy vasalot tipusu ajéndékozo;) Azt meghagyom azoknak akiknek ilyen marhaságok nem jutnak eszükbe mint nekem ;) Itt még az sem divat, hogy vacsora költségét kompenzálják, (tölünk átlagon felüli mennyiségben és "értékben" kapnak ajándékot, hivtak sogorék, hogy családonként 300 kr-t gyüjtenek, beszállunk-e? Mondtam nem. Amit megvettem + alapanyag ár nagyon böven 300 felett van, mert én igy tartom helyesnek + a kézügyességem, Dani meg rámhagyja. Szerintem igy helyes;) -na ugye nincs is itt annyi meg akkora esküvök mint otthon szokás, meg az se székre huzat, lufidekorácio, stb gyönyörüségek és elegancia, inkább kicsit szocreálos éttermi vagy bérelt helységi, mienk egy muzeumban volt. Én bele se szoltam, család intézte. Volt akitöl 2 db aluminium lábast kaptunk itt, repült is kukába, s volt több hasonlo a lábasokra emlékszem, videon megörökitve, el szabad hinni, nem loditok;) Nem mintha "szoknék" :))

Becsomagoltam, kivéve a képet, annak még kell egy dobozt találnom, törékeny a kép, gipszböl öntöttem. Fontos a házasságban, hogy:
Mindig legyen világosság az életetekben
(Saját lámpakitalácio, kézzel meritett papir gyürötten felragasztva és többféle fémszinü antikolo
Egymás szivéhez a kulcsot mindig megtaláljátok (porcelán tipusu repesztéssel, a pácolt fa aranypigmenttel bársonyositva)

A vonzeröt mindig megtartsátok (mágnesek)
Mindig nagyobbnak lássátok a másikat
Ha kell vigasztaljátok egymást.
(Több képet mutatok, olyan szép a porcelán tipusu repesztés rajta. Feleségnek van lova, istálloja -Dani tervezte neki- és lovagol, ezért van több dolog lovas mintával.)



Ha valami elromlik, gyorsan javitsátok meg
Aproságokat eltegyétek, ne fennakadjatok rajtuk

Ha egyikötök sem akarja khmmm, mégis csináljatok valamit együtt
Ha a feleség nem akarja khmm -féjfájás csillapito, nem fotoztam
Ha a férj nem akarja khmmm
Ha egyikötök nincs otthon khmmm...
Hogy ne felejtsétek a mai napot és az igéretet amit egymásnak tettetek

1 megjegyzés:

  1. Felírom a noteszomba, hogy ha még egyszer férjhez mennék mindenképpen hívjalak meg :)
    Remélem meggyógyultatok.
    Puszi

    VálaszTörlés