vasárnap, szeptember 27

Számoltam

Till Puttgarden 247 km (Hajo 30 km+, az nincs beleszámolva)

Till Kassel 452 699

Till Regensburg 407 1106

Till Wien 396 1502

Budapest 243 1745


Puttgarden 247

Till Berlin 385 632

till Brno 566 1198

till Bp 325 1523

__________________________________________________

Gedser 243 (Hajo 63,3 km)

Rostock -Bp 1109 1352


A Puttgardenbe menö Rödbyböl (Dánia) 45 perc és 128 euro

A Roctockba menö hajo Gedserböl (Dánia) 1 ora 45 perc és 178 euro ez ritkábban jár, de azért elég sürün.

Van innen So is hajo Rostockba, de az meg több ora s asszem csak napi 3x indulás.


Az nem éri meg Puttgardenböl Berlinbe onnan Brno, Cseheknél és Szlovákoknál is autopályadij . 222 km-el rövidebb, de át kell menni Drezdán, szerpentines az ut és pocsék elég hosszan ott a határ körül, idöben mindenképpen hosszabb.


A Rostokba áthajokázás már meggondolando, az már 400 km, igaz drágább a hajo, s egy orával hosszabb az rémisztö. Ugye gyogyszert nem csak azért nem vehetek be mert vezetek s lekábit, azért sem mert lehet erre vagyok allergiás. Tisszitöl már elkértem az akupresszurás csuklopántot, az lehet segit még nem probáltam. Ezért nem szeretnék szeles napon indulni, na de napokat se várhatok kikötöben a szél elcsituljon visszafelé.

Rostockban 2 kikötö van "elég" messze egymástol, egyszer rosszba mentünk sok éve, de Dani kicsit ért-beszél németül, több orával késöbb már a másikban voltunk ;)

Aztán némi kerülök meg eltévedések beleszámolandok, még Tomtommal is. Auto számláloja szerint 1860 km volt mikor egyedül mentem, s akkor a két gyerekkel 38 ora alatt vezettem le. De fiatalabb voltam akkor még.


4 megjegyzés: