péntek, szeptember 25

rossz --- jo

Rossz: ez a lökött nem rendelte meg a zöld kártyát, aztán még meg is probálta rámkenni. Hát nem hagytam magam. Még jo hogy rákérdeztem miért nem jön.

Jo: Lili mondta imádlak én meg válaszoltam rá, én is. Erre mondta én is, aztán azota is többször.

Rossz: nehéz napom volt, röviden, a gumik végül is az auton vannak, de probléma volt, Tisszi meg beteg. Nem tudtam lemenni ma Malmöbe.

Jo: jo nagyot dumáltam valakivel telefonon, nagyokat nevettünk, ez meg bearanyozta a délutánt és nagyon jol esett.

Rossz: semmi hir még Lili vendégeskedö kalitjárol, igy hétvégén nem hinném utazunk.

Jo: van idöm jobban átgondolni és pakolni

Rossz: Daninak kedden látogatoja lesz, melo miatt, itthon. Takarithatok erre is, mostanában nem éppen vendégfogadosan nézünk ki, ugye Tisszi szobáját meg kellene csinálni, hogy beforogjanak többi helységböl is helyükre a dolgok, de Daninak ideje nincs, nekem eröm emelgetni, huzogatni, cipelni.

Jo: tegnap Lili bement kuckojába este s rámszolt kapcsoljam le a lámpát, aludni akar. Meg szokta várni lekapcsoljam, tegnap elfelejtettem, hát szárnyára (kezébe nem tudta) vette az irányitást s megoldotta a problémát :))

1 megjegyzés: