kedd, szeptember 22

Készülödöm

2 féle keksz már van az utra, nem igazán tudok enni utközben, iszom -s leellenörzöm a régi wc-k megvannak-e még, többre tényleg emlékszem már merre kell menni megtaláljam :)- szoval iszom és rágcsálni szoktam.
Vett Dani már kávét otthonra, szörpöt, öblitöt, szappant. Egy tüneményes barátnömnek, Ninának 3 kislánya van, Tisszi kinött de még használhato ruháit nekik szoktam levinni, most jol összegyült de ez már a vége mert most már Tisszi kb 164 cm magas, 50 valahány kilo s M-es méret, vagyis felnött. Vicceltem is Ninával, hogy most már majd Ö örökli, Nina kicsit kissebb. Szoval van egy oriás hokis sporttáska tele, 1 kissebb börönd, és már majdnem a második normál méretü sporttáska is tele, már összepakoltam. Jo volt amig repülövel vittem, mert nem üres börönddel utaztam le.

Molli kalitkáját kinagytakaritottam, meg csináltam egy nagyobb takaritást itt a dolgozoban, szeretek tisztaságot hagyni magam után. Aztán mig takaritgattam, röhögtem megint, mert otthon mit fogok csinálni? Hát takaritok, mikor megérkezem, mielött eljövök na meg közben is.
Ablakokat is meg kell pucolni meg már megbeszéltük Danival, én vetettem fel, hogy viszek le festéket -amit ismerek és jo- mert ugyan vettem otthon, de olyan sz.rt, hogy 5-ször kellett festeni vele az ajtot és meg a legkissebb ujjnyom is nyomot hagy. No meg viszek egy kis falefestéket ami Dani szobájábol megmaradt elég lesz a kis folyosora lefesteni. Szoval még el sem utaztam pihenni, már csinálok magamnak melot, hát tudok én ülni a seggemen?
Listákat is kellene irnom, hogy olyan fontos dolgokat mint zsinor telefonokhoz, egy halom ujságpapir Lilinek, vagy körömvágo ollo az utra, stb... el ne felejtsem. Zoknit nem szoktam elfelejteni vinni ;) Szoval készülök....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése