kedd, szeptember 29

Aszonta a Macka nem vagyok 100-as

Ha tudná mennyire igaza van:)
Baccus én olyan de olyan fáradt vagyok, cska azért irom le ide és most, hogy ha holnap ugy érzem, akkor már ne is kelljen magyarázkodnom miért is nem indultam el. Inkább indulok pihenten, azért ennyire meg vagyok 99, mint hogy nyiglodjak utközben.
Szinte minden kész, pár aproság nem, de már nem birom, valaki elárulhatná miért takaritok ki is itthon, ha ugyis elmegyek, mikor mosogatogépbe pakoltam, azt gondoltam fejemet is bele kellene tenni, talán kitakaritodna a hülyeség belöle.
De hát az egészet is rosszul csináltam, na mindegy, magam kárán tanulok, majd legközelebb ..ha lesz legközelebb ha ...

Adok álommanonak egy lehetöséget elvigye a fáradtságot, lábfájást,, majd holnap kiderül hogyan tovább.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Vajon indultál vagy se, ha nem és valamennyire kipihented magad, akkor szólj ám és akkor felhívlak, én biztos nem indultam volna a helyedben, de ha Te elmentél akkor szorítok...Orsi

    VálaszTörlés
  2. Ejj má' indulni kéne!
    Meddig várjunk még? :)

    VálaszTörlés