kedd, szeptember 29

Pakolás

Elegem van.......... nagyja kész, de még messziröl nem minden, az olyan aproságok, mint mobilokhoz zsinor, kulcs otthonra, kisollo, Lilinek kaja szoval a fontosabb dolgok még hátra van.
Dani még értekezik aztán jön, de Tisszi meg azt mondja sulijában 5-kor szülöi. Kéthetente tartanak vagy mi van? Ez már a 3. Kocsi viszont nekem kellene meg bepakolni meg Danit kértem szeleteljen még fakarikákat rágni Lilinek - furja meg öket. Azon is gondolkozom 2 ülés közé is kellene bot.
4 kardigán-kabátka szerüséget beraktam, kistáskába, nem tudom lesz-e belölük tiszta mire hazaérünk. Rongyokat is tettem be persze.
Kalitbol -ami végre megjött- nem tudom kihuzni a fiokját, -müanyag nyilván a suly miatt- alatta rácsozat, felette stabil rács, fiokban a tálkák és a bot s ugy be van szorulva nincs eröm kihuzni.
Na kifujtam magam, Lili átvette az izgalmat, kb nem száll ki a nyakambol, ha igen akkor börönd zippjét akarja rágni vagy ajtot, most meguntam s bezártam pihenjen kicsit. Phuuu de ideges vagyok:(((( Ismét egy bizonyiték nem vagyok normális, mibe vágom bele a fejszém :(

3 megjegyzés:

  1. Nyugi már :) Gondolj rá, hogy ez végül is egy buli :) Ügyes vagy, talpraesett, minden rendben lesz. És várunk :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Már nem merlek hívni, nem akarlak ilyen későn zavarni indulás előtt, nagyon jó utat, és tényleg minden rendben lesz:), mi egy 4 hónapos gyerekkel tettük meg ezt az utat, bár tudom, egyedül biztos más menni, mint kettesben ( hármasban ). Meddig maradsz 'otthon'? Üdv: Orsi

    VálaszTörlés
  3. Köszi-köszi:)
    Pár hét lesz, lányom már most nyafog, hogy már hiányzom.

    VálaszTörlés