szerda, december 2

Zajlik az élet

Annyi minden van mostanában, egy részét leirom.
Az a bizonyos ugy emlegetett, hogy rohadt csempe a konyhában.... ugye le kellene szedni, de nem jön csak fallal, ezért áll a konyha már bö éve. Én nem tudom szedni, Dani nem szedi, egyezkedtem Chrissel, kap zsozsot, de Ö se szedi, igy egyezkedtem a barátjával, 18 éves elmult oktoberben, már nem gyereket dolgoztatok ;) No Ö folytatta a leszedést aztán Danival mondták, hogy hiába. A fal ami alatta van hiába gipszelek rá, nagyon kevés, instabil, nem fog tartani.
Már felmerült ugye, hogy kivágni csempéstöl, csak a mivelre nem volt válasz.
Jo akkor mi legyen, flex? Utána olvastam, ehhez nem jo. Kicserélni benne a láncot s körfürészt bele mint vannak akik csinálják, életveszélyes. Dekopirfürész nem jo, fal alatt nylon s alatta szigetelés.
Körfürész jo lenne, de mivel van asztalban s nem kell itthon, lenthagytuk Bp-en parkettázás után. Ujat venni cska ezért drága, legolcsobb kb 10000 ft-ositva, azt´an cska helyet foglalja.
De mikor néztem árakat találtam minibe, több mint 20000-ért, mondtam jo lenne, az már használhato másra is, de ki tudja névtelen gyárto termékéhez kapok -e 2 év mulva uj fürészlapot? Kerestem tovább, s találtam nagyon jopofa gépecskét,



csak éppen az ára.... Ahhoz ennyi mindent lehessen vele csinálni... Meg hát honnan tudjam egyáltalán kihasználnám? S keret sincsen rá éppen.
Olcsobb változat http://www.proffsmagasinet.se/index.php?Itemid=3&option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=shop.flypagex&product_id=329?annonsfynd ez, de még ez is drága, van viszont az alapgépe, s ahhoz késöbb meg lehet venni ami még kell, jo drágán persze, de néhány dolog van hozzá.
Megvettük, le is volt éppen árazva egy helyen, ott, igy bö 20 lepedö forintositva. Müx:))) Már elkezdtem kivágni a falat tegnap, de fözni kellett ugy meg nem porozhatok közben, kicsit porzik, nem vészes.

S végre végre találtam lámpát ami tetszik, ide dolgozoba is, nappaliba is. Még nincs fennt, talán ma Dani felrakja.

Konyhába varrom az uj függönyöket, s nem értem: levágok 2 egyforma anyagot, egyformán hajtom fel, s még sem lesz egyforma hosszu:) Komolyan, nem tudok függönyt varrni.
Multhéten kiszedtem végre gardrobbol a kihizott ruháimat, bámultam ki a fejemböl, hogy ezt meg azt tényleg én varrtam? Tizenvalahány blézer sk kezeimtöl, nadrágok, szoknyák hozzá, vagy mellények az alsokhoz, olyan kis csini voltam régen vagyis: csinosan öltözködtem, klasszikus stilus ami nekem elönyös, divat le volt ejtve;) Aztán kigömbölödtem, s akkor már mindegy, ugy sem lehetek csini. Tudom, nem vagyok normális, de sose mondtam az lennék. Mivel folyamatosan fogyozom, cska eredménye nincs max annyi, hogy ha elengedem magam, akkor hizom, mindig vártam cska lemennek a kilok s ujra hordhatom a ruhácskáimat. Most meg hogy kaptam egy csomot azoknak kellett a hely, igy egy régi böröndbe kerültek a régiek.
Hétfön mondta doki, hogy stressztöl vagyis stresszhormonoktol, megváltozik a felszivodás, ugye én akkor hiztam meg, elötte nem volt gondom. Erre a hétföre még visszatérek, voltam a fájdalomklinikán.

Elöbb konyhában elkapott a kétség a falkivágással kapcsolatban, ugye erre a falra vannak felsöszekrények rögzitve, muszáj beszélnem statikus mérnökkel kibirja-e ha kivágom alola a falat, ezt nem gondoltuk át. Dani a statikus, néha jo a háznál, bár egy asztalossal jobban jártam volna ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése