vasárnap, december 6

Ikea és egér meg a Mikulás család

Kezdem jo bö hettel ezelöttivel, az egeremet megrágta Totte, a guritoját. Igy még cska müködött ugy ahogy, de a pár nappal késöbbi szörpöt már nem birta ki.
Dani lement ide a helyi számitogépes boltba, mondták most olyan nincs raktáron aminek az oldalán is vannak gombok meg madzagja sincs, kedden lesz.
Aztán hétvégén Malmöben vettem s nem müködött. Ugy csináltuk ketten ahogy irva volt, aztán kinomban ugy is csináltam ahogy nem volt irva, -ugy kellett- ugy se müködött, ma visszavittük. Hapsinak -szerintem Mágnyes citromlevével volt kezelve az arca, olyan savanyu volt, pedig nem is az övé az áruház- 10 percébe telt minimum sikerüljön elinditania-- közben arra gondoltam most miért nincs sor, ne lenne ideje szöszölni, bár vsz az sem zavarta volna-- s savanyu képpel közölte megy! Én meg hogy már nem kell, 1 sanszot kapott, 2 oránk ráment, 2 rohadt speciális elemet kellett bele venni ami a kettö 2500 forintositva, elég! S mivel lenyultam Tisszi madzagos egerét Ö kapott egy másik madzagosat. Ez nem baj, nem árt egy extra egér itthon, cska ne élö legyen.
Másik boltban vettünk másik egeret. Logotech, ez volt a legolcsobb stabilnak kinézö, 2 gombos oldalt, hát ha másik ára + elemek+ a madzagos egér akkor már itt vagyunk.

Tegnap:
Itt nem jön a Mikulás -nem kaltolikus ország ugye- de már irtam, még 88-ban anno ezt nem tudtam igy aztán nem is értette Dani miért vannak a cipöi az ablakban, bennük krumli és vöröshagyma. (Kipucoltam cipöket, feltettem, kapott bele finomságoakt és meg semmit. Vártam-vártam, semmi sem történt erre megettem a finomságokat s tettem bele zödséget. Ö meg 3 nappal késöbb kereste, mondtam ablakba van. Nagyon nézett miért, zödségeken még nagyobbat nézett. Aztán kibeszéltük:)))) )
Mig gyerekek kicsik voltak akkor még jött a magyar, karácsonykor meg a svéd.
Tegnap nem jött, viszont jött egy egész család helyette, igy most itt a blogon elkeresztelem Öket Miku családnak. Elöször találkoztunk, ennek a blognak köszönhetö az ismeretség:)
Mikumamával egyformán cserfesek és kacagosak vagyunk, Mikupapa sok szohoz nem is jutott szegény, de mivel pénteken már beigértem mobilomnak kivágom csukott ablakon keresztül, mert nem hajlandoak számitogéppel látni egymást miota hazajöttünk Bp-röl, igy mivel Mikupapa tud számitogépesül, megkérdeztem mobilosul is tud-e? Tudott, bár szerénykedett. Meggyogyitotta igy Ö most már Dr Mikupapa.
Van nekik Mikubabájuk is, egy kis mosolytündér. Lili kint volt mikor jöttek, szegény baba megijedt a repkedéstöl s nagyságtol, de mondtam van miniben is s kivittem sapisokat ismerkedni.
Totte tojt kalitkábol kivéve egy jo méretest. Aztán negyedora mulva mellkasomra, ujabb negyedora mulva hátamra, ujabb negyedora mulva pedig Mikumama hajára. Most már Ö is fel van avatva.
Sütöttem is, olyan talán kész-leszek-modon, nem konkre´t idöben egyeztünk meg, Mikobaba alvása utánra. Nem voltam teljesen kész, de legalább Mikomama segitett :)) nekem a multkor max tenyérnyi darabokban sikerült tetejét rápaszirozni. Mikomama meg flottul pitty-putty. Aztán mondta hogy kell darabositani a diot, én okosan néztem ki a buta fejemböl, aztán mondtam, hogy Tisszi miota van én dioval allergia miatt nem sütöttem. Ugyan diora nem allaergiás, de a dio is egy mogyoro, s mogyorokkal mai napig csinján bánunk, de dio most már mehet, nem gyakran, nem sokat.
Aztán besütiztünk mikor kész lett, kaptak hazautra is kicsit. Jo este volt:)))
Tisszi elmenetelük után 5 percenként közölte, hogy hiányzik Mikubaba, mikor jönnek? Jönnek? Hozzák a babát? Nagyon aranyos baba és milyen cuki arca van, szép szemei és hogy tudja ráznia kis puttonyos hátsoját zenére, stb... Olvadt a lány össze meg vissza:) Meglássátok jo anya lesz belöle majd ;)

Ma egér-visszaadás s uj vétele után feltérképeztük az uj Ikeát Malmöben.
Tavaly mikor konyha miatt rohangáltunk oda többször, akkor éppen renova´lták s átrendezték a régit, erre még másfél év sem s el is költöztek.
No... az elsö emeleten kezdödik, tehát nem lehet simán ki-be menni utca´rol. Nyilván lent lehet a raktárjuk. Oriási liftek, 33 ember fér bele. Én ekkorát még nem láttam.
Mielött még elkezdtünk volna vásárolni -wc, aztán ettünk- már 2-szer elvesztettük egymást Danival, mikor elkezdtünk vásárolni 5 percen belül harmadszor. (Kész szerencse egy gyerek se volt velünk.) Ekkor már nem hivtam fel, találjon meg. Aztán egész jol birtuk, fizettünk s utána ismét elvesztettük egymást. Mig Ö wc-n volt, én elmentem kávézni s mondtam lift elött lent találkozunk. Nem volt ott mert se kanál nem volt cukrot felkeverjem, se tej, s amig végre kaptam.. Ö meg elunta s közelhozta kocsit. Majd itthon rögtön megke´rdete kérek-e kávét -el is bobiskoltam autoban- mondtam "köszönöm" hála´s sohajtással, de rögtön helyre is rakott nevetve, "igen, köszönöm".
Ma már nem is csinálok semmit ;)
Sikerült Ikeában serpenyöket venni végre valahára, karnisokat Tisszinek ajataja elé is -átlátszo üvegü- ////////áhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh most jut eszembe, megvettük a dupla tartot hozzá, de dupla karnist nem csak 1-et :(((( bccccc meg.... ////////// ablak´ahoz is, Chris ablakához is és nappaliba is. A legegyszerübbet (legolcsobbat) ami stabil volt. Vettünk 2 eccerü állolámpát is UV-égökhöz madaraknak, 1-2 nagyon aproságot s kész is voltunk.
Régen még a régi helyen 5-ig volt nyitva Ikea hétvégeken, a honap utolso szombatján 7 vagy 8-ig, de ezt beszüntették. Most meg 8-ig van nyitva s rengetegen voltak, 4 körül értün oda, rohanva s nem kajálva kész lettünk volna 5-ig, igy meg 7-kor ültünk be az autoba.
Tisszinek a templom gyerekcsoportjában Lucia volt, azon volt, Ö ezért nem jött velünk. utána meg madarazott itthon.
No mára ennyit, már megint jo hosszu lett, összegyült ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése