vasárnap, december 20

Tele a hócipöm...

Nem csinálok nagy ügyet a karácsonybol, már annyiszor stresszeltem szét az agyamat, hogy nem. Na erre tegnap elkezdtem nagyon bögni. Ez nem szokásos nálam, filmeken bögök, de egyébként ritkán. Falnak füle van, Tisszi személyében aztán riadozott s család csatasorba is állt, hogy mi van? Semmi van! Az van, hogy kérek fél vagy 10 perces segitséget s orákat várhatok, orákig nem tudok befejezni valamit. Annyit szeretne´k, hogy legyünk már valamennyire rendbe legalább az ünepekre, hogy Tisszi szoba legyen végre rendbe, akkor nappali is lakhatobb lesz végre. Közben a szokásos sosincs-kész pakolás-takaritás meg az egyebek amiket nem részletezek. Most is gomboc a torkomban. Tegnap olyan pipa voltam, hogy bosszut forraltam, azon gondolkoztam el, kocsonyát csinálok karácsonyra, mert azt mindegyikük utálja kivéve engem. Ha továbbra sem javul a helyzet még lehet tényleg csinálok, megköszönve kedvességüket ;) Na persze az nem biztos hozzávalo az kaphato. Néha van.
S utálom, hogy ha bögök, akkor észbe kapnak no csak kicsit, miért nem elég a szo? Normális hanegerövel. Miért kell idönként kiabálnom, hogy meghallják? Miért? Miért? Miért?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése