péntek, november 27

Olyan jo

Már sok éve, miota átköltöztem ebbe a szobába mint dolgozo szoba, rövid volt a zsinor számitogéphez. Néha eszembe jutott kellene venni másikat, de igazábol csak nagytakaritáskor zavart hogy nem tudtam elhuzni az iroasztalt kihuzgálás nélkül és néha jutott eszembe lehet máshol jobb helye lenne asztalnak. Aztán néhány hete rámjött ode´bb kellene tolni, igazábol azért mert a termosztátja fütötestnek nem jo, s be kellett bujnom asztal alá, hogy odébbtekerjem fütötestet. No már most nem vagyok én már akrobata, asztal alatt mászkáljak, igy mikor Dani ment külsö agyat venni gépéhez kértem hozzon hosszabb zsinort is.
Tegnap átbutoroztam, az iroasztalt aminek igazábol funkcioja már nem volt -Molli már nem azon lakik kalitkástol, mert nagykalitban lakik már- kivittem innen pontosabban be háloba. Onna a zöreg -bár jo- elsö konyhaasztalunkat meg kivitte Dani, azon volt a varrogép. Egész varrási cokmokot átköltöztettem háloba jo sok honapja, madarak miatt.
No ... eltoltam a számitogépasztalt balra sarokra sréhent, Lilit beforgattam teraszajto elé, köztünk van zsurkocsi a kalitkába valo ujságpapirokkal, az könnyen kihuzhato ha fütötestet kell állitani. Most végre gardrobokba is be tudok nyulni, már csak a függönyt meg reluxat nem érem el Lilitöl, de az csak 2x-i huzogatás naponta. Tök tágas lett a szoba, mindenkinek nagyon tetszik.
A függönnyel takart "tilos polcok" (madaraknak tilos) helyett szeretnék faltol falig gardrobot, elhuzhato ajtokkal, abba beleférne a polcokrol is meg a barna szekrényböl is a cucc (föleg dekopázs cuccok de sok más is) Ugye csak anyagi akadálya van a megvalositásnak, nagyon nem fillér s olyan sok más fontosabb dolog van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése