vasárnap, december 13

Imádlakem és függönyök

November 22.-én ismerkedtünk meg Danival, dec közepén mentem haza.
Karácsonyra persze jött jokivánság, benne, hogy imádlakem és nem nekem kivánt boldog ünnepeket hanem belém. Magyarul probált irni ugye:))

Lili mondja nagyon szeretlek, imádlak vagy inkább imádlakem. Nem tudom utobbit hogy hozta össze, szokott variálni, nem tanitottam hasonlot amit elhallott volna, kombinált. De aranyos, igy hogy a szonak multja is van, pláne.

Varrok, még mindig és még sokáig fogok, függönyöket.
Már panaszkodtam, hogy 2 db-ot nem tudok egyformára megvarrni, most utobb 1 hétig logott a konyhai dupla ablak elött az egyik függöny, hogy padlohoz (szint) gombostüzzem, utána hajtsam fel, talán ugy majd egyformák lesznek. Nagyon nem akarodzott, aztán tegnap csak igába hajtottam fejem, s megcsináltam, meg is varrtam, másikat is s még este azt fel a karnisra, hogy azt is begombostüzni.
Ma azt is megvarrtam, mind a kettö kivasaltam,-nem semmi mert kb 2,8m x 2,4m-es darabja- s fennt vannak. Egyformák? Nem tudom, nem merem megnézni, örülni akarok simán, hogy legyöztem a feladatot.
Viszont a szimpla ablakon, szintén konyhában csak ablak aláig érö függönyök vannak, a duplán földig érnek.
De az uj sötétitö belelog a mosogatogépbe, meg félni is kell rá ne fröccsenjen valami. Ma kimostam, ha akar menjen öössze, ne ujrafelhajta´s után, amikor már fontos lehet ne rövidüljön. Nem ment össze.
Igy most hajthatom fel ujra a sima függönyt is meg a sötétitöt is.

Már kezdek kicsit beledilizni, elöször bordo sötétitö került fel, bordo fal, s fehér a sima függöny. Bordo belülre került, nagyoooooon sok lett, igy elsötétitö alulra ugy meg a rendes függöny alá bujogatni, leengedni, huzgálni ott, nem használtuk. Igy lett a fehér elsötétitö ötelete s megvalositása. Nagyon szép fénye van az anyagnak, s annyira egyszerü, hogy már elegáns, az ára meg plussssssssz, forintositva 500/m. Leárazáskor vettem, ilyet Tisszi szobájába is, az az 8x5m-t.

A bordo elsötétitö ide dolgozoba lesz feltéve.

Nappaliba vettem 9 m függönyt Bp-en, no az huzos volt, majdnem 30000 ft.

Chris szobájába fekete anyagot vettem, -fiu, s ha már fekete falakat nem kapott- az az oda is varrok.

Tisszi szobájába is, ott az ajto elé is.

Daninak még nincs függöny, se karnis.

Még jo hogy részben igy egybeeseik a renoválás meg az hogy karnisokat mennyezet alá visszük fel ahol lehet -emeleten nem, mert tetötér, örülünk egyáltalán még odafér karnis- s madarak miatt tesszük feljebb, ne kakálják lemoshatatlanra a falat, bár a szros függöny se kellemes látvány.

Igy aztán hol varrok, hol vasalok. Lili velem vagy rajtam, inkább utobbi. S dumál, sokszor mondja imádlakem. Azt ugyan nem érti mit jelent, de hogy valami pozitiv szo, azt igen.
Lassan már mondja varrok, vasalok... kérdezgeti mit csinálsz? Válaszolok;)

...:((( na megyek megeröszakolom a szimpla ablaki függönyöket, rövidüljenek, huu de utálom már...

1 megjegyzés:

  1. Ákos szobájában még mindig a születésekor varrt szivecskés sötétítő van fent :) Egyszer az egyik haverja meg is jegyezte, de ő csak vállat von, hogy születése óta meg van. Kérdeztem, nem kell-e neki másik, azt mondta nem szükséges, nem érdekli, nem zavarja.

    VálaszTörlés