vasárnap, december 13

Elsö hóesés

Ez is ritka ilyen sokára van elsö, ma van Luca nap. Országszerte ünnepelnek.
Most ezt, tegnap elött Nobel vacsora volt templomban, ahová Tisszi jár gyerekfoglalkozásra -nagyon ki is rittyentette magát, magassarkuban és elegéns ruhában ment, amit az esküvöre kapott abban- . Elötte pár nappal ugyan ott Luca, akkor mikulásanyonak öltözött be. Már nem tudom még ma vagy holnap valahol Luca-lányka lesz. Egyikhelyen szindarabot tanulnak be, másikon is valami hasonlot, folyamatosan hol itt hol van a lány, van hogy csak simán barátnözik. Napokban be is szolt nekem, hogy Totte nem is az Ö ajándéka, hisz sose sincs vele, s amikor itthon van én nem engedem ki. Hàt kicsit belilult a fejem, de nyugodt hangon tettem helyre a gyereket.

Emlékeztek arra a filmre, amiben Susan Sarandon és Julia Roberts szerepel? Susan a rákos anya szerepét ja´tssza, meg fog halni, átadja az anyaságot, -fia talán 7 kislány 11 éves- az uj feleségnek. Olyan film ez, amit az ember ha egyszer lát, nem felejti el. Láttam egyszer régen, aztán talán egy éve a végét, s tegnap is az utolso félorát s ismét végigbögtem.
Egyébként is olyan böghetnékem van, pedig.... mi is az én kis szomoruságom vagy gondom/nyavajám vagy nemtommim ehhez képest, milyen szerencsés is vagyok nem olyan vagy hasonlo helyzetben vagyunk mint a filmen. Igy kellene gondolkozni, 2 szimbolikus pofon, de a gomboc a torkomban.

1 megjegyzés: