szerda, december 16

Szomszéd


Furcsa hangokra ébredtem he´tfön, s ha rossz idöben ébresztenek nincs sok jo kedvem, hát a hang a kertünkböl jött. Egy férfi sétált fel s alá, letaposva a baba-bokorsor végét s épitette a szomszéd garázsa tetejére felfele valamit.
Kicsit elöntötte a lila epe az agyamat.

4 egyforma ház, szeparáltan mind a 4-hez lapostetös garázs és az mögött tárolo. A szomszéd kertig ér, elöttünk szomszéd garázsának az oldala a mi kertünk kerite´se helyett van, minimum 10 de inkább 12 m hosszu, 30 nm s olyan széles, hogy garázsba beállva egyik oldalom kinyithato a kocsi ajtaja. Mi garázsunk-tárolonk oldalát pedig a mögöttünk lako szomszéd bámulja.
Nem nagy a kert -csak mikor füvet kell nyirni, akkor nagy- igy ez a fal nappalink és Dani szobája meg a dolgozo ablak nyilik erre, ugy 8-10 méterre lehet, nem hinném több.

Ronda, ronda is volt, de hát semmi sem tökéletes én nem festehetem át, nem futatthatok rá, közel sem ültethetek hozzá, szabadon kell hagyni, hozzáférjenek ha festeni akarják. Ha meg pl betujáznánk, az mögött hely, nem maradna kert.

Ez van bámuljuk. Kilátás :(

No a kedves szomszéd néhány hete megjelent, hogy Dani itthon van-e? Mondtam nincs. De hát az auto itthon van, mondja, én meg hogy vonattal jár dolgozni. Kérdeztem miért?
Lakokokcsit kellene kitolni utcára -a tárolo mögül, mert vizsgáztatnia kell.
Ebben nem tudok segiteni, de megkérdeztem, gondja van-e garázsa tetejével, megkeressem a számot aki nekünk cserélte néhány éve? Nem köszöni, van valaki ismeröse. Én pedig megjegyeztem, hogy már a fele annak ami a tetöjét fedte müanyag vastag lepedö, a mi kertünkben van darabokban. Naná, esze ágában se volt felszedni! Még igy sem szoltam az övé.

Most hétfön viszont miután láttam épitik a tetöjét, ugy hogy a mi oldalunkon megemelik egyenes fel, ferde legyen a tetö, a másik oldalon nem, szoval izé....
Egy szo se elöre, az se bejöhetnek-e a kertbe, cska zsutyy bokortaposás s épitkezés. Felhivtam az épitési osztályt, kértek s kaptak-e erre engedélyt? Kell, minden külsöt "városképet" megváltoztato dologhoz, pl nem festhetö akármilyen szinüre sem az épület, szoval kell minden ilyesmihez.
Nem nem kértek.

Jo szomszédság mellett vagyok, mikor kérték kiépithessék a tárolojukat, az az ne csak 10 vagy 12 méter legyen "falunk", hanem kert egész hosszában, abba is beleegyeztünk. Nem csinálták meg, közben meghalt a férje. Remélem nem is fogják.
De az hogy még magasságban is magasabb falunk legyen, na ez más sok! S igy szo nélkül sok. Nem akarunk börtönben lakni, házunk értéke is csökkenne, meg ki akar egy "börtönfalas" kertü házat megvenni ha el akarnánk adni?

Délután megjelent a hölgyemény, hogy elnézést nem szolt elöre.
Mondta most ideiglenesen egy teritöt tesznek rá. Én meg nem mertem megkérdezni, hogy hogyan gondolja tovább.

Ha gondom van az illetöhöz szoktam fordulni, hát most sok volt a lila epe, s nem ezt tettem, bár nem állitom helyesen tettem. De jött volna nyögni elöre! Anonimként kértem nézzenek utána, ilyet sem szoktam. Pénteken szoktak kijárni körülnézni, igy most pénteken megnézik ezt is.
Persze mikor hölgyemény már itt volt visszatelefonáltam, s elmondtam mit mondott.

A jo szomszédságot örizzük már 2 oldalrol, mégis hogy a f.... gondolta ezt?
Havat szerettem fotozni, na meg Lili kalitkáját ami mögött inkább behuztam a függönyt, ne la´tszodjon a háttér... aztán gondoltam kidühöngöm magam kicsit a blogon de közben besötétedett, a teljes falat, ami ide kivánkozna dühöngéshez, már nem tudom ma fotozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése