szerda, december 30

Napok ota

Napok ota vacakul vagyok, tegnap Tisszi takaritotta ki a madarakat s Dani porszivozott föl, menni sem tudtam.
Padloért sem autoztunk el, Dani egész nap, minden nap programozik. Hát nem ugrálok, ezért sem.
Tisszi gardrobját rendbe tettem, nem teljesen, de alakul. A fehér szekrénye amit dekuztam, -a honlapom van felül- végre felkerült nappalibol a szobájába, abba belepakoltam a Donald kacsás ujságjait, -már kinötte öket, Dani viszont szereti:))- más ujságjait, megörözött papirjait, füzeteit, rejtvényujságjait, stb... Alakul a szobája de még odébb a késztöl, s ma sem ugrálok, nem tudok hajlongani, de legalább már menni igen, bár lassan.
..a fehér szekrénye... a régi ágyunk fehe´r volt, 2 fehér éjjeli szekrénnyel. Az idö nyomot hagyott rajta igy átfestettem s azokra is tettem pár rozsát. Kicsit romantikus legyen, s ne sima átlagfehér unalmas. Ágyba Tisszi kapott uj matracokat. Van egy szekretere is, az még kint garázsban, már lecsiszoltam, egyik helyen ragasztani kell, venni hozzá olyan bazi nagy összehuzo szerszámot. Majd valamikor ha már rend lesz, fotozok.

4 megjegyzés:

  1. Ami szerinted kis munka,az nálam már nagytakarítás :)

    VálaszTörlés
  2. ..áhh ennek sosincs vége, meg rémesen trehány család, még én is, aztán elpakolni, takaritani csak kb én, mert még mindig jobb igy. Aztán majd vejem meg menyem meg a pereputtyuk utálni fognak érte ;)

    VálaszTörlés
  3. Hú, aki az én fiaimhoz hozzámegy...!Elátkozza az anyósát. De magára vessen ;)

    VálaszTörlés