péntek, december 18

Nagy pelyhekben megállithatatlanul.
Persze balesetek, az uteltakaritok mint ha téli álmukat aludnák, vonatkésések.. mint minden évben. Itt is, nem magyar specialitás. Mennyi ho van? Néhol szinte semmi, máshol fél méter, köszönhetöen a tegnapi szélnek, most sem szélcsendes de csak kicsit fuj. Minuszok persze itt is, nappal -5 éjjel nem tudom.
Már tegnap elött fáztunk itthon, csavargattuk fel a meleget, tegnap is, ma már jobb. Ho is szigeteli a tetöt, nem olvad le, jol vagyunk szigetelve.

Ma van az utolso tanitási nap, jan 10-ig szabadok, itt 6.-a is ünnep. Tisszi most jött haza, s !!! hiányolja a sulit, milyen kár hogy nem lesz 3 hétig:)))

Tegnap szomoru voltam, Tisszi játékait szortiroztam, van amit kidobunk, van amit elajándékozunk vannak emlékek és vannak amik mennek majd unokáknak.
Egy korszak ismét lezárul, kijárják az ovit, alsot (itt középsöt is) majd a felsö tagozatot, stb... ezeket tudjuk, de hogy még ez a játékosdi is :( olyan fájo szivvel válogattam, már régota csak toltam magam elött, hozzá sem akartam kezdeni, mindig kitaláltam más csinálnivalot helyette.
Nem vagyok kész, most is inkább irok mit csinálnám ;) Nem, most más helyett irok, azt sincs kedvem csinálni, de muszáj vagyok... no feneken billentem magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése