kedd, december 22

Depi

Nem várom, söt most éppen utálom a karácsonyt, csak kell.
10 körömmel kapaszkodom a gödör szélébe, ne csusszak lejjebb, hajamnál fogva rángatom ki magam az ágybol, nem akarok lenni, csak kell lennem. Nem akarok semmit csinálni, csak muszáj, nem akarok levegöt sem venni, azt is muszáj. Lennem kell másokért. Majd átlendülök, de addig... s nem tudom mikor tudok lendülni, meddig tart. Már nagyon ügyes vagyok, sok éves tapasztalat, tudom fel kell kelnem, mert ha nem rosszabb lesz. Tudom lépnem kell mert ha nem rosszabb lesz, mozgok mint egy robot, érezni nem akarok, mert utálom a világot s legjobban magamat. Semmi sem megy ahogy szeretném, én sem elöre.
Pozitiv, hogy leesett Daninak végre, hogy jobb ha a "nagy nap" elött velem van, segit, csináljuk különben hajlamos vagyok kibukni. Holnap már itthon lesz s 4.-éig itthon.

Tisszivel esténként társasozom, tudom fontos s hiába csinálnék ma´st helyette, nem, ez kell. Most nincs suli, nics tanulás, nem kell korán lefeküdnie, játszunk, ma nem szétrobban fejem, hányingerem van, inkább nem.
Tegnap este együtt föztünk kaját mára, még játék elött. Elötte nap csináltam egy jo darab hust egybe sütve, svéd Kolbász nevü kolbászt dugtam bele kettöt, kivül füszereztem, levéböl szosz lett, piros krumplival -ennek keresztelte Tisszi a fött, átsütöttett- zöldséggel, aztán tegnap még ettünk belöle, maradékot felkockáztuk, nem volt sok, igy füstölt fött tarjaféleséget is kockáztam hozzá, csináltam wook zöldséget, szosz ami most nem volt karakteres izü igy némi sajtot is bele, s palacsintákat töltöttünk, aztán sajtos tejföllel megkentem, s magszortam füstölt és sima sajttal, mint multkor is. Ez most még a multkorinál is finomabb lett.
Chris evett a sülthusbol is, ebböl is, lehet még megtörik a jég?

Pulyka még nincs, lehet nem is lesz? Majd meglássuk, az biztos, ezért idén nem fogunk Malmöig menni. Van viszont magyar savanyuképosztám, 1 kilo a mélyhütöbe, s konzervek is, azok is magyarok, kedvencem a töltött káposzta, füstölt husival, oldalassal, kolbásszal s gombocokkal meg Bilagittal. 2 nagy fazékban szoktam csinálni köztes napokon, aztán marad mélyhüteni is. Beiglit is szoktam sütni, idén elöször lesz dios is, eddig Tisszi miatt dios kimaradt. Mákot is hoztam otthonrol böven. Alm´spitéhez már van alma, aztán lehet köztesnapokon sütünk egy szintén kedvenc turosat tojásfehérje habbal. Na ennyit a kaja tervekröl, mi lesz vagy mi nem majd meglássuk. Csak annyi megy ami megy, huzom magam tovább.

2 megjegyzés:

  1. Karácsony van! Ez nem a depi ideje, ilyenkor a fél világ összeveszik a másik felével, és indul a banzáj :)

    VálaszTörlés
  2. Rázd meg magad, rázd meg magad, állj mielőbb talpra!

    Kerestem a videóját, de sajnos nem találom, ezért csak így. Talpra magyar! :)

    VálaszTörlés