péntek, január 29

Bénázás

Negyed 3-kor eszembe jutott, hogy ajjaj, le kell menni bankba, utolso nap vissza ne kuldjék, eddig vártam jöjjön az ehonapi is. Tanulmányi segélynek hivják, aki már nem általános iskolás szinten tanul, ez van családi potlék helyett. Tanulni kell hozzá, 20%-nál nem lehet többet logni és csak iskolaidöszakra van, tehát azokra hetekre arányosan amikor tanitás van.

(No igen, rögtön hozzá is füzném, hogy bizonyos országban, bevezethetnék ezt már hamarább, akkor a minoritét nagyobb számban figyelne oda járjon iskolába a gyerek, különben állambácsi nem apanázsol. Adhatnák nyárra is persze;) Viszont ugy legalább a porontyoknak nagyobb %-ban lenne sanszuk jussanak kissé feljebb. No ennyi, kikivánkozott.)

A bank viszont csak 3-ig volt nyitva, kilöttem magam egészen a havas-jeges autoig jutottam. 3x körbenéztem, hol van a hokefe-hokaparo? Sehol, még garázsban is kerestem, hát egy fadarabbal levakartam amit tudtam, aztán kitolattam s vissza, mert másik oldalhoz hozzá se fértem, térdig ért a ho ott. Egy csöpp ablakmoso viz sem volt az autoban. Háromnegyedkor már el is tudtam indulni, addig 2 körmöm lefagyott/tört már. Még szerencse ma meleg volt, csak josok minusz nekem, de joval kevesebb mint ahányat hétvégére ismét igérnek.
Bankban igazoltam volna magam, jogsi sehol -itt az elég >lenne-. Volt viszont magyar személyim, kérdeztem jo lesz-e, megnézte nem. De elhitte vsz pont ezért én vagyok én, 2 visa is volt velem nevemre kiállitva ugye, igaz egyik sem ezé a banké. Reméltem nem állit meg a rendör hazafelé.
Visszaültem a kocsiba s megtaláltam az ajto zsebében a kb 20 centis ablakkaparot.
Szerencsésen hazaértem, lábaimat kiolvasztottam, s megjegyeztem magamnak utálom már a telet és utálok vezetni ilyenkor és nagyon igazam van:)
Este vissza is kaptam Danitol a jogsimat, már arra sem emlékeztünk miért kellett neki, mit hozott csomagot/levelet, mikor. Régen.

1 megjegyzés:

  1. Most volt a hírekben, mit akarnak most bevezetni:
    Aki a szakmunkás képzőben eléri a 2,5-es átlagot, havi 10-20 ezer támogatást kap. Ezzel akarják a munka becsületét vissza állítani! Az agyam eldobom rajta, nem ám azt jutalmazzák, aki négyes- ötöst kap! Hát ezzel aztán biztos ösztönözve lesz a sok bunkó a tanulásra! De aki egyetemre jár, annak már nem jár családi pótlék sem. Ne tanuljon aki akar, csak a gazdagok. Akinek meg nincs pénze, vehet föl diákhitelt, hagy boldoguljanak a bankárok. Tele van már a t... ezzel az országgal.
    Bocs, ne haragudj, de kikívánkozott.

    VálaszTörlés