szerda, január 27

Tissziék

Elöször egy jég gomba: tegnapi kép, inne Skanébol, tengerparton találta valaki, kint a jégen.
Tisszi
Igazábol nem értem mi, néha kissé furán adja elö a lányom a dolgokat s idö kell meg is értsem.
No valami extra tanár akivel éveken keresztül valamit csinálnak, 7 országra kiterjedöen. A tanár kapott egy levelet egy magyar nötöl. Többnyire angolul, de volt egy rész ami magyarul volt, mondta tanár nem érti. Az én kis drága szelid visszahuzodo lányom hátul valahol feltette a kezét, hogy le tudná forditani. Bevállalta. (A kis hös nekem:))) ) De tanár nem látta, Tisszi meg nem az a kiesik a padbol tipus. Szoval valami olyasmi lesz ha.... hogy mennek osztállyal Magyarországra. 9.-ben. Elötte is mennek valahová, de nem tudom hová. Tisszi nagyon örült:) Nekem meg majd csak kivilágosodik mit, merre, hogyan....

Jövöhét hétvégén sitáborba megy iskolával, nem minden gyerek, csak akik akartak no meg akiknek a szülei ki tudják perkálni a nem kevés árát és a hozzávalokat. Pl a sinadrág majdnem 20000 s még dzseki nincs, szemüveg van, kesztyü is, vastag zoknik is... + a téli cipöje az idei már szétment, a csini csizma nem hoba valo, a tavalyi csizmája állitolag kicsi, 2 cipöje közül egyik még jo, de kisujjait nyomja kicsit. Nem kaptak hétvégén meleg cipellöt.

3 megjegyzés:

  1. A tanár nem tudja, hogy Tisszi félig magyar?

    VálaszTörlés
  2. Áhh, ez már felsö tagozat, 18 osztály. Ez a tanár nem is tanitja öket egyébként.
    Viszont Tisszi már megint szerepel, -ma tudtam meg- na mi lesz? Gonosz királynö;)

    VálaszTörlés