vasárnap, január 24

Pannkaka az az palacsinta

Lányomra rátört, hogy meg akarja tanulni, én ugye szemre szoktam csinálni, de mostantol változtatok, ki fogom mérni. Nem is szoktam selejtet csinálni, de van hogy kicsit több az olaj, ezért. Ma pont jo lett. 1-1 kicsit szakadt ahogy forgattam kanállal (nem szeretem dobálni), de alig, oda csepegtettem pár csepp nyerset még.
Nos a recept ide blogra, hogy legközelebb is megtaláljam, ha neki vagy nekem kell.
3 tojás, 3 dl tej, füszerkanál méret so és cukor, 5 dl erös szodaviz elkeverni aztán 11 nagyon pupos evökanál simaliszt, másfél dl olaj elkeverni, 2 dl szodaviz még s kicsit keverni. Sok lesz belöle.
Elsökhoz picit olajozom teflonokat, kettöben sütöm, hogy gyorsabban kész legyek.
Regebben csak szodavizzel csináltam, de ugy tul vékonyak, Dani csak tejjel szokta ugy meg tul vastagok. Csokipudingos a kedvenc itthon, nekem turos is, de az itteni kész turoval nem finom, sk pedig ritkán állok neki turot fözni.

2 megjegyzés:

  1. Én csak tejjel csinálom, két palacsintasütőben, és papír vékony! Anyósom meg szódával, meg vízzel, neki vastagabb, szívósabb, mindig azt gondoltam, a víz miatt. Az enyém mindig elfogy fél nap alatt, ő meg szegény ha süt nekünk, van, hogy 3 napig is megmarad a palacsinta.

    VálaszTörlés
  2. Palacsinták titkai:))) Én meg ugye a tejre hittem azért vastagabb:)
    Anyos palacsintáját tölsd meg hussal, tarjával, szosszal és wok zöldséggel (régebben irtam a receptet) ugy az is elfogy ;)

    VálaszTörlés