szerda, január 27

Hajnal van

Fel kelett kelnem, hogy beszéljek állatorvossal, 7-8 között van telefonideje. Visszetérek az okra késöbb.
Aztán Tisszi közölte, hogy nem tudja nyujtani az arcát mert fáj, ekkor probáltam volna visszaaludni. Hogy akkor most megfázott tegnap? Hát tudom én? Mikor még fiatal voltam s sminkeltem, nem használtam alapozo krémet arcomra, csak némi pirositot porformában. Azt tudom zsiross krémet sem használunk mikor kimegyünk és nagyon hideg van kint. Milyen jo is lenne felhivni Anyut s megkérdezni, ilyenkor mit kell csinálni?

Tegnap minusz 20 fok volt reggel, nappal kicsit kevésbé hideg, este már csak minusz 8. Ma 10 centi havat igérnek és hovihart, ugye minusz 20 fokban nem fuj a szél. Dani le is mondta bemenjen dolgozni, rémes lesz a közlekedés, vonatkésések is.
Tegnap vánszorogtam itthon, nagyon fáradtan, este be kellett vennem még gyogyszert a szivemre, majd kiugrott, de még utána is. Ez uj volt, kezdek öregedni?

Állatorvos: Csippi gyorsan tud ledobni tollazatot, olyankor be szoktam menni extra vitaminokkal, kálciummal. Tweety diszkréten szokott vedleni. Na most nem, rámhozva a frászt. Ha elöre hajlik látszik alig van toll a nyakán, vizesen azt is láttam, hiányzik bizony mellkasárol is.
Nos doki azt mondta: hogy jön a tojásrakos idöszak, magot se adjak csiráztatva -babokat ugye nem, ezt tudtam, nagyon magas a fehérjetartalmuk, nem akarunk babákat- és probáljam, hogy magot elveszem és Harrissons pelletset adok helyette.
Folyékony kálciumot vizbe NE!!! Bedunsztolodik, nem jo.
Kálcium és foszfor is van, akkor minimum ma´sfélszer annyi kálcium mint foszfor, mert Ca-t kilövi a foszfor. Megegyeztünk kálcium tablettábol adjak port.
Mondta kecskék pillanat alatt tudnak tollakat dobni, megfogja öket, stresszelnek s toll-labda marad utánuk. Figyeljem javulnak-e ha nem hivjam ujra akkor vigyük el ( 184+184 km oda meg vissza) No most ennyi van. Szoritsatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése