csütörtök, január 14

Kaptam

Kaptam Metikustol dekuzásaimért : http://megkutyasodtam.blogspot.com/
Köszönöm szépen, én is zavarba jöttem:)
Nekem is tovább kellene küldenem 7 kreativ emberkének, de én sem olvasok olyan sok blogot.
Mágnyesnek viszont kettöt is küldenék, egyet a kreativ madaras játékaiért, amiket készit, másikat a kreativ idöbeosztásaiért, mert képes 7 dolgot csinálni egyszerre ugy közben még a 3 fiát is eligazgatja.
Nekem a legkreativabb blog ez: http://pentacolor.blogspot.com/
Fantasztikus amiket ez nö csinál, állandoan kisérletezik, fantáziája pedig határtalan.

A szabályok értelmében ki kell raknom a logót, meg kell köszönnöm, és be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
Írni kell magamról 7 dolgot. Íme:


Húúú...
1. Szeretem az állatokat, a rovarokat, csuszo-mászokat nem.
2.Utálom a könyöklést, érzelmetlenséget, önzöséget, hazugságokat, rosszindulatot, irigységet.
3.Reggel mig fél liter kávé nem megy az agyamra, ki kell kerülni engem, mert veszekszem, mindegy miért, találok okot.
4.Késöbb már csak okkal veszekszem, -szerintem- nem mindenkinek ez a véleménye:) No utálok veszekedni, nyelek amig tudok, aztán kiköpöm amikor már a torkomig ér.
5.Utálok fözni, de állitolag nagyon jol fözök, szokták is mondani mi lenne ha még szeretnél is? Sütésben viszont nem vagyok otthon.
6.Szivesen adok tanácsot, de azt nem várom el meg is fogadják, a segitö szándék vezet nem fontos igazam is legyen, bár néha jo ;)
7.Szeretek kreativkodni, de mostanában ritkán teszem.

3 megjegyzés:

  1. Jaj de bunkó vagyok, nem is mondtam, hogy szívesen, megérdemelted! :)

    VálaszTörlés
  2. Csapj a szádra!:))) Ne mondj ilyen csunyát magadrol!:))) Köszönöm:)

    VálaszTörlés
  3. Mindig időhiányban szenvedek, ezért csak most tudom azt írni, hogy Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám!

    VálaszTörlés